Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با مدیرعامل آبفا کشور اظهار داشت: عدم احداث یا نیمه تمام ماندن زیرساخت‌های سامانه دفع بهداشتی فاضلاب در مراکز جمعیتی استان بوشهر بخصوص نوار ساحلی یا نزدیک به ساحل سبب ایجاد مخاطرات عدیده بهداشتی و زیست محیطی شده است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهر چغادک یکی از مناطقی است که در صورت عدم چاره اندیشی در این خصوص، به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، شهرسازی، زمین شناسی، توپوگرافی و… در آستانه بحران محیط زیستی - اجتماعی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری بیان داشت: بنا به این ضرورت به وزیر نیرو تاکید شد تا روند اجرایی و تأمین مالی از محل منابع در اختیار در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به نظر مثبت وزیر نیرو در نشست گذشته، گفت: در برآورد اولیه این پروژه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که خوشبختانه با نظر مساعد وزیر نیرو جهت برگزاری مناقصه صد میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

کد خبر 5896214

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم جمیری فاضلاب چغادک بوشهر دفاع مقدس هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح خطبه های نماز جمعه تبریز آغاز سال تحصیلی اردبیل سنندج ایلام کرمانشاه بازگشایی مدارس همدان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۷۶۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه