Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:13:44 GMT

برگزاری جشنواره انگور در گهرو

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۷۹۶۵۲۴

برگزاری جشنواره انگور در گهرو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر گفت: برگزاری جشنواره انگور در شهر گهرو فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی همراه با انتقال فرهنگ‌های بین نسلی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معرفی استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه و نشان دادن تنوع‌های موجود در استان که می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد آن منطقه داشته باشد از دیگر اهداف برگزاری جشنواره انگور در شهر گهرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجلیل از کشاورزان پیشرو در کشت انگور را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: باید در اجرای جشنواره‌های کشاورزی نگاه به رونق اقتصاد شهری داشته باشیم.

برزگر با تاکید بر اهمیت برپایی جشنواره‌های کشاورزی در ایجاد شغل پایدار، اضافه کرد: به منظور بهره‌برداری اقتصادی از محصول کشاورزی اصلی هر منطقه و به ویژه شهر گهرو راه‌اندازی کارگاه‌هایی برای فرآوری انگور در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره انگور صبح روز دوشنبه نهم مهرماه در شهر گهرو و پارک تاکستان از توابع شهرستان کیار آغاز خواهد شد.

پایان پیام/۳۷۳۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری حسین برزگر جشنواره انگور جشنواره انگور شهر گهرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۷۹۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد