Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فعالان اجتماعی شهر رویدر از توابع بندر خمیر استان هرمزگان خواهان تعجیل در برق رسانی به شهرک نور رویدر شدند.

به گفته محمد پناهی فعال اجتماعی شهرستان خمیر در این باره اظهار کرد: تعدادی از اهالی شهرک نور بخش رویدر، حدود دو سال است که کار ساخت خانه را شروع و در این دوسال با اجاره روزانه موتور برق با قیمت بالا، برق لازم برای روشنایی و دیگر امور  فراهم کردند، این مردم  چند ماهی است که درخواست کنتور برق داده اما  هنوز حتی پایه های برق هم در شهرک نصب نشده و هر وقت هم پیگیری می کنند  با جواب از شهرستان باید تامین اعتبار شود، مواجه می شوند

پناهی گفت: مگر نصب  10 تا پایه برق و سیم کشی و نصب کنتور چقدر  بودجه لازم دارد که باید مردم چند سال معطل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان از مسئولین برق شهرستان و استان درخواست کرد  هر چه زودتر نسبت به تأمین اعتبار برای برق این محله اقدام کنند و سبب رضایتمندی مردم شوند.

به تازگی استاندار هرمزگان خبر از دریافت اعتبارات کافی  آبفا و شرکت توزیع برق استان در جهت توسعه طرح نهضت مسکن خبر داد و از مدیران این دو حوزه درخواست کرد تا اعتبارات این دو بخش در حوزه مسکن را عملیاتی نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۸۱۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران