Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، منابع محلی از به هلاکت رسیدن رئیس شورای منطقه ای شهرک صهیونیست نشین «شعرهانجو» توسط مقاومت فلسطین خبر داد و نوشت: «اوفیر لایبشتاین» امروز صبح در درگیری با (مبارزان) فلسطینی کشته شد.

ائتلاف مخالفان در کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی، شامل یائیر لاپید رهبر حزب «یش عتید»، بنی گانتس رهبر حزب «اتحاد»، آویگدور لیبرمن رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» و میراو میکائیلی رهبر حزب «کارگر» در بیانیه ای خواستار پاسخ قاطع به حمله مقاومت فلسطین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از شروع عملیات «شمشیرهای آهنی» علیه حماس خبر داد و «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کرد: از ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت محلی تا لحظه مخابره خبر، حماس ۲ هزار و ۲۰۰ راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ نیروهای مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی از هوا، دریا و زمین خبر داد و افزود: نظامیان اسرائیلی حداقل در هفت نقطه در حال جنگ با نیروهای حماس هستند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از فراخوان ده ها هزار نظامی خبر داد و افزود که وزارت جنگ هنوز واکنشی به ربایش نظامیانش نشان نداده است.

آتش نشانی رژیم صهیونیستی نیز ضمن اعلام حالت آماده باش کامل، از فراخواندن ۲۰۰ آتش نشان ذخیره برای خاموش کردن آتش ناشی از حملات راکتی حماس به جنوب اسرائیل خبر داده است.

«تایمز اسرائیل» از استمرار حملات موشکی مقاومت فلسطین در سه ساعت و نیم گذشته خبر داد و نوشت: حداقل پنج اسرائیلی در این حملات کشته و بیش از صدها نفر زخمی شده اند.

در همین حال رسانه های فلسطینی ویدیوهایی از لحظه تصرف پایگاه زکیم در حاشیه باریکه غزه توسط رزمندگان مقاومت فلسطین منتشر کرده اند که تمام افراد حاضر در این پایگاه یا کشته شده یا به اسارت درآمدند.

شهرک صهیونیست‌نشین «نهال اوز» به تصرف نیروهای مقاومت درآمد 

منابع خبری از تصرف شهرک صهیونیست‌نشین «نهال اوز» به دست نیروهای مقاومت خبر دادند.

 خبرنگار فلسطینی از شهرک صهیونیست نشین «نهال اوز» گزارش می‌دهد و می‌گوید که رزمندگان فلسطینی شهر را به تصرف درآورده و در حال به اسارت درآوردن نظامیان و شهرک نشینان مسلحی هستند که در طول این سال‌ها علیه فلسطینی‌ها دست به جنایت زده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می شود که رزمندگان مقاومت فلسطین به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

ویدئوهایی از فرار مفتضحانه شهرک نشینان نظامی صهیونیست از صحن و سرای مسجدالاقصی منتشر شده است و عده ای از صهیونیست ها هم در حال فرار به بیابان های اطراف غزه هستند، در همین حال گزارش هایی از فرار صهیونیست ها به سمت فرودگاه ها حکایت دارد .

 
به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به حمله غافلگیر کننده مقاومت تاکید کردند که آمار کشته‌ها بالا است و اکنون نمی‌توانیم آمار دقیق بدهیم.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در قدس اشغالی نیز خبر دادند.

یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که تعداد کشته‌ها در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه بالا است و نمی‌توانیم آمار دقیقی از کشته بدهیم.

رسانه های صهیونیستی همچنین از بسته شدن فرودگاه بن گوریون خبر دادند.
 

کد خبر 794397 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین - حماس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین حماس سرزمین های اشغالی شهرک صهیونیست نشین نیروهای مقاومت مقاومت فلسطین صهیونیست ها رهبر حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۸۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نیویورک تایمز جمعه شب به نقل از یک مقام صهیونیستی که نامش را فاش نکرد، این خبر را منتشر کرد و افزود که سفر بلینکن در روزهای آتی انجام خواهد شد.

آخرین باری که بلینکن به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد ماه مارس بود یعنی زمانی که آمریکا درباره تبعات حمله به رفح هشدار داد. دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از آن هنگام تاکنون بارها درباره این حمله هشدار داده است.

سفر بلینکن در شرایطی انجام خواهد شد که هنوز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه به نتیجه نرسیده است. نیویورک تایمز نوشته که گفت‌وگوهای وزیر خارجه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی بر آزادی اسرای صهیونیستی متمرکز خواهد بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند که تل‌آویو مایل است در صورت توافق با حماس بر سر آزادی اسرا و آتش‌بس در خصوص قصد خود برای حمله به رفح تجدید نظر کند.

بر اساس این گزارش، این به معنای پایان جنگ نیست و رژیم صهیونیستی در خصوص اتمام جنگ کوتاه نخواهد آمد.

در همین رابطه رسانه‌های عربی گزارش دادند که مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده که حاضر است در ازای عدم حمله به رفح، مذاکرات آتش‌بس برای توافق با حماس را با میانجیگری خود از سر بگیرد.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با طرح‌های ارتش برای حمله به رفح موافقت کرده اما هنوز برای اجرای آن چراغ سبز نشان نداده است.

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند