Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@16:04:37 GMT

بهره برداری از دارالقرآن شهر ویس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۸۸۹۶۷۴۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، فعالان قرآنی و قشر‌های مختلف مردم دارالقرآن شهر ویس به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: این دارالقرآن می‌تواند مأوا و مأمنی برای فعالیت‌های قرآنی کانون‌های مساجد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افتتاح و راه اندازی دارالقرآن شهر ویس یک حرکت ارزشمند و در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه می‌باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان بر آمادگی این ستاد  جهت حمایت از کانون‌های مساجد شهرستان باوی خبر داد و افزود: آمادگی داریم در این منطقه مجوز راه‌اندازی کانون‌های مساجد، کانون خواهران، کتابخانه و پایگاه قرآنی را صادر کنیم.

دارالقرآن شهر ویس  مساحت ۳۰۰ متر در دوطبقه و با مشارکت یک خیر مورد بهره برداری راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۸۹۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان