Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری چهارشنبه شب در نشست اولین یادواره‌ شهدای دانش آموز و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بخش سیراف اظهار داشت: بی تردید نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته‌اند و تاریخ گویای حضور پرشور آنان در عرصه‌ها و صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بخش سیراف افزود: تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی تنها بخشی از افتخار آفرینی نوجوانان در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حضور پرشور دانش آموزان در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دهنده بصیرت و نگاه ژرف آنان به انقلاب اسلامی بود به گونه‌ای که صفحات هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نام بزرگ مردانی چون شهید حسین فهمیده می‌شود تا برای همیشه بر تارک پرافتخار انقلاب اسلامی بدرخشد.

حجت الاسلام عاشوری بیان کرد: بدون شک دانش آموزان با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و با تاسی از اهل بیت (ع) در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کردند که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از قطره قطره خون خود خواهند گذشت و اجازه نخواهند داد دشمن حتی ذره‌ای امیدوار به رسیدن به اهداف شوم خود باشد.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ساعت ۸ صبح از پارک نگارستان تا حسینیه امام خمینی ره و یادواره شهدای دانش در سالن اجتماعات آموزشگاه شهید عبدالله زاده سیراف ۱۰ آبان ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه بندر سیراف برگزار می‌شود.

کد خبر 5922024

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سیراف یوم الله 13 آبان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی همدان ایلام کرمانشاه سنندج تبریز اردبیل فلسطین کرمان طوفان الاقصی ورزش گلستان انتخابات مجلس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۹۶۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات