Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:41:45 GMT

حکم قطعی برائت شهردار اسبق رودهن صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۱۸۸۱۲

حکم قطعی برائت شهردار اسبق رودهن صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ بود، که زیدالله خدایاری، رئیس حوزه قضائی رودهن در خبری با عنوان «شهردار رودهن بازداشت شد» از دستگیری شهردار وقت رودهن به اتهام اخذ رشوه و اهمال در انجام وظایف قانونی که موجب تضییع در حقوق بیت المال شده است، خبر داد.

اکنون رونوشت حکم ۱۴۰۲۶۸۳۹۰۰۱۰۹۰۱۸۷۹ شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران به تحریریه خبرگزاری مهر رسیده است، که طی آن دادگاه به تجویز بند «پ» ماده ۴۵۵ قانون آئین دادرسی کیفری ضمن نقض رأی تجدید نظر خواسته حکم بر برائت تجدیدنظر خواهان از اتهامات مندرج در رأی بدوی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم تصریح شده است: با توجه به اشکالات متعدد و غیرقابل اغماضی که در شیوه دادرسی بدوی مشهود است، یقین قضائی بر صحت نتایج برآمده از دادرسی مذکور حاصل نیست و این رأی قطعی است.

کد خبر 5928849

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رودهن دادگاه تجدید نظر بوشهر سنندج کرمان یوم الله 13 آبان کرمانشاه تبریز همدان اردبیل ایلام سفر دولت به کردستان فلسطین اصفهان مشهد طوفان الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس