Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:32:06 GMT

۸۲ میلیمتر باران در عباس‌آباد/ سیل خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۲۹۵۶۶

۸۲ میلیمتر باران در عباس‌آباد/ سیل خسارت جانی نداشت

ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان عباس‌آباد از وقوع سیل در مناطق روستایی این شهرستان به‌ویژه بخش مرکزی خبر داد و گفت: شدت سیل در منطقه کلاراباد سنگین بود و موجب تخلیه برخی مناطق روستایی شده است.

فرهاد اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، میزان بارش در منطقه را ۸۲ میلیمتر عنوان و اظهار کرد: خسارت به روستاهای «جیسا»در کلارآباد و «کراتکوتی» وارد آمده و متاسفانه سیل یک مصدوم برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصلانی با بیان اینکه حال مصدوم که یک بانو بوده وخیم گزارش شده است، خاطرنشان کرد: این مصدوم دچار جراحت در ناحیه سر و نیز خفگی شده بود که با تلاش امدادگران و با قایق امداد نجات یافت اما همچنان خطر جان وی را تهدید می‌کند.


وی از آب شستگی نیمی از پل روستای «پرچور» در بخش مرکزی یاد کرد و افزود: همچنین برخی از زیرساخت‌های شهرستان نظیر چند جاده و مسیر تخریب شدند.


وی با بیان اینکه فشار بسیار زیادی بر روی سد سرشاخه‌گیر بخش مرکزی و روستای «ماشالله‌آباد» قرار دارد، گفت: خوشبختانه خسارات به مناطق شهری شهرستان و شهر کلارآباد چندان قابل توجه نیست و در حد آب‌گرفتگی و تخریب چند معبر مجاور رودخانه‌ است.


اصلانی از قطعی آب شهر کلارآباد نیز خبر داد و گفت: به علت شکسته شدن انشعاب اصلی، فعلا آب در شهر کلارآباد قطع بوده که تلاش می‌کنیم تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف شود.


مسلم قبادیان، معاون امور عمرانی فرمانداری عباس‌آباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به طغیانی شدن رودخانه‌های شهرستان در اثر بارش باران شدید در ارتفاعات، گفت: ۲ دهنه پل روستای «پَرچوَر» که دهستان‌های «لَنگای شرقی» را به«لَنگای غربی» متصل می‌کرد تخریب شد، همچنین پل روبروی امامزاده «عبدالوافی» در«کلارآبادِ بالا» نیز تخریب شد.


قبادیان از آبگرفتگی اکثر معابر شهرستان به ویژه در کلارآباد خبر داد و تاکید کرد: رودخانه‌های«خرک‌آبرود»، «پلنگ‌آبرود» و «کاظم رود» به شدت طغیانی هستند.


وی علت سیل و تخریب پل‌ها را بارش شدید باران در مناطق کوهستانی و جنگلی و آورد چوب و سرشاخه درختان دانست و گفت: خوشبختانه هیچ واحد مسکونی تخریب نشد.


معاون امور عمرانی فرمانداری عباس‌آباد از برگزاری ستاد مدیریت بحران در شهرستان تا دقایقی دیگر خبر داد و اظهار کرد: با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و کارشناسان خسارات وارده برآورد شده و در اخبار آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه مازندران فرمانداری عباس آباد شهر کلارآباد سیل در مازندران استانی اجتماعی راهپیمایی ۱۳ آبان استانی سیاسی استانی اقتصادی ۱۳ آبان استانی شهرستانها منطقه مازندران فلسطين استانی اجتماعی راهپیمایی ۱۳ آبان استانی سیاسی استانی اقتصادی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۲۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم