Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:49:00 GMT

مرکز جامع سلامت شهر شیرینو کنگان آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۷۰۳۰۵

مرکز جامع سلامت شهر شیرینو کنگان آماده افتتاح است

ایسنا/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مرکز جامع سلامت شهر شیرینو از توابع شهرستان کنگان آمده بهره برداری است و در بزودی افتتاح خواهد شد.

حسن ملکی‌زاده روز یکشنبه در نشست با اعضا شورای شهر و شهردار شیرینو و سیراف اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو با ۷۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه ساخته‌شده که برای ساخت و تجهیز آن ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهر سیراف در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است.

ملکی زاده یادآورشد: با توجه به موقعیت استراتژیک و حساس بخش سیراف که در حوزه پیرامونی پارس جنوبی قرار گرفته، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای ارتقای زیرساخت تشکیلاتی مرکز فعلی خدمات جامع سلامت شهر سیراف، جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی و مطلوب نظر مردم شریف بخش سیراف مورد تأکید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو در آینده‌ای نزدیک اقدامی مهم در راستای افزایش دسترسی مردم بخش سیراف به خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به کاهش بار مراجعین به مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف خواهد کرد.

در این جلسه امام‌جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر سیراف ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در توسعه خدمات سلامت در سطح استان و شهرستان کنگان، خواستار توجه بیش‌ازپیش مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی در بخش سیراف شدند.

بهمنی رئیس شورای شهر شیرینو نیز گفت: از سال‌های گذشته پروژه‌های خوبی در جنوب استان در حوزه سلامت احداث و راه‌اندازی شده که در دولت سیزدهم و با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر شیرینو کنگان استانی اجتماعی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری خدمات جامع سلامت شهر بخش سیراف شهر سیراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود