Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:17:12 GMT

مرکز جامع سلامت شهر شیرینو آماده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۷۲۷۲۱

مرکز جامع سلامت شهر شیرینو آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار شیرینو از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو شهرستان کنگان در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو با ۷۰۰ مترمربع و در دو طبقه ساخته‌شده که برای ساخت و تجهیز آن ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک و حساس بخش سیراف که در حوزه پیرامونی پارس جنوبی قرار گرفته، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای ارتقای زیرساخت تشکیلاتی مرکز فعلی خدمات جامع سلامت شهر سیراف، جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی و مطلوب نظر مردم شریف بخش سیراف مورد تأکید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو در آینده‌ای نزدیک اقدامی مهم در راستای افزایش دسترسی مردم بخش سیراف به خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به کاهش بار مراجعان به مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف خواهد کرد.

ابراهیم بهمنی، رئیس شورای شهر شیرینو نیز گفت: پیشرفت مرکز جامع سلامت امام رضا شهر شیرینو مدیون دولت سیزدهم است، زیرا زمین این مرکز در سال ۱۳۹۵ واگذار و در سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شده بود و متاسفانه هیچ پیشرفتی نداشت و طرح کامل متوقف شده بود با ورود دولت سیزدهم این طرح جان مجدد گرفت و الحمدالله منتظر افتتاح آن هستیم، اما انتظار مردم این است پانسیون پزشک هم بدون وقفه وارد فاز مناقصه و شروع پروژه شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: از سال‌های گذشته پروژه‌های خوبی در جنوب استان در حوزه سلامت احداث و راه‌ا‌‌ندازی شده که در دولت سیزدهم و با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیرینو علوم پزشکی بوشهر شهر شیرینو مرکز خدمات جامع سلامت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۷۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان