Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:10:27 GMT

علی علیپور کادوی تولد نگرفت!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۰۷۲۷۹۰

علی علیپور کادوی تولد نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که طی 9 ماه گذشته شرایط بازی نداشته و به دلیل پارگی رباط صلیبی هنوز شانس حضور در مسابقات فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال را به دست نیاورده، امشب هم نتوانست تیمش را در دیدار مقابل ریو آوه همراهی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده شانزدهمی ریو آوه قرار گرفته تا یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند، اما باز هم خبری از ستاره ایرانی در این مسابقه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور به دلیل پارگی رباط صلیبی 9 ماه است شانس بازی نداشته که امشب هم این وضعیت برای او ادامه پیدا کرده و با وجود اینکه حدود دو هفته است در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و شرایط خوبی دارد، اما مجوز بازی از سوی پزشک متخصص خود را به دست نیاورد.

این مهاجم ایرانی به دلیل اینکه پزشک جراح‌اش در بیمارستان اینشورنس پرتغال مجوز بازی او را صادر نکرده، نتوانسته امشب در سالروز تولدش در لیست دیدار مقابل ریو آوه قرار بگیرد، اما مطمئنا پس از فیفا دی و در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون به لیست نفرات ژیل ویسنته اضافه خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۷۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد