Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ارتقای محور ارمغانخانه جزو وظایف ما است گفت: در راستای ایمن‌سازی، تعریض ۱۱ پل در این محور از جمله اقداماتی است که توسط راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان در حال انجام است.

هادی نظری در گفت‌وگو با  خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه ارتقای راه‌ها جزو وظایف راه‌ و شهرسازی است، اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی، تعریض ۱۱ پل، نصب روشنایی در ۹ نقطه از اقدامات صورت‌گرفته در این محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد روشنایی در دو نقطه هم در صورت اتمام مراحل اداری انجام خواهد شد. 

وی افزود: ساماندهی، نصب علائم جدید و خط‌ کشی در محور قره‌پشتلو اقدامات کوتاه‌مدتی است که راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان در حال انجام آنهاست. 

معاون راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ارتقای محور، به تخصیص اعتبار نیاز دارد گفت: محور زنجان به ارمغانخانه به لحاظ فنی، راه فرعی است. اگر قرار بر بهسازی شود و به راه اصلی تبدیل شود، به اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین شدن، فاز اول تا شهر ارمغانخانه انجام خواهد شد و بقیه مسیر در سال‌های آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آسفالت بهسازي راهداری و حمل ونقل جاده ای زنجان استانی اقتصادی استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری نقل جاده ای استان راهداری و حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۱۲۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد