Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:08:31 GMT

فاز نخست بهسازي جاده لمزان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۱۲۴۹۴۶

خبرگزاری آریا - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از تعریض و بهسازی شهر لمزان به سمت پدل به طول 4.2 کیلومتر با مشخصات راه اصلی در فاز اول با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان درباره بهسازی جاده لمزان گفت: در فاز دوم به طول 3 کیلومتر مجوز آن صادر شده و به زودی مناقصه آن برگزار و عملیات اجرایی با مشخصات راه اصلی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان انجام و به روستای پدل متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: در فاز سوم این محور اصلاح مسیر از روستای ناهنگ تا پدل بطول 27.5 کیلومتر با مشخصات راه اصلی توسط شرکت کنسرسیوم سامان برج البرز و آتیه سازان بندر خمیر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در حال انجام است. 
شرفی یادآور شد: در خصوص روکش آسفالت مسیر نیز سال گذشته به طول 13 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان انجام شده است و در سال جاری عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول 10 کیلومتر با اعتباری بر 15 میلیارد توسط شرکت زرین دشت لمزان به زودی شروع خواهد شد. 
شرفی تصریح کرد: قابل ذکر است کل این محور در سالهای آتی در صوت تامین اعتبار با مشخصات راه اصلی تعریض و بهسازی خواهد شد و جهت حفاظت از آسفالت موجود از آسفالت حفاظتی بنام اسلاری سیل طبق رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است که مجوز و تامین اعتبار آن از سازمان راهداری بوده است. 
گفتنی است که آسفالت اسلاری سیل صرفا جهت حفاظت از آسفالت موجود و جلوگیری از خرابی بیشتر آسفالت انجام شده است و با توجه به ماهیت این نوع روکش نقش ترک پرکن و جلوگیری از نفوذ آب دارد و ضخامت زیر یک سانتی متر انجام می‌شود و با توجه به خرابی آسفالت آن محور بعضا به صورت دو لایه اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اعتباری بالغ مشخصات راه اصلی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۱۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد