Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌قزوین گفت: روستاهای آق بابا و بکندی در بخش کوهین، شهر سیردان در بخش طارم، روستای یحیی‌آباد تاکستان، شهر الوند و شهر ارداق ‌بوئین زهرا جهت تدفین پیکر پاک ۸ شهید گمنام تازه تفحص‌شده اعلام شد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز در نشست خبری با موضوع اعلام جزئیات مراسمات تشییع و تدفین پیکر مطهر 8 شهید گمنام که در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: میزبانی از شهدای گمنام افتخار بزرگی بود که نصیب مردم شهید پرور و انقلابی استان قزوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌امیری‌مقدم ادامه داد: آئین تشییع 280 شهید گمنام تازه تفحص شده به صورت سراسری در کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: از این تعداد(280 شهید گمنام) 110 شهید در تهران و 170 شهید در مراکز استان ها با استقبال مردم تدفین خواهند شد.

این مقام نظامی اذعان کرد: بیش از 50 نقطه در استان قزوین،آمادگی خود را جهت تدفین شهدای گلگون اعلام کردند.که بیش از 22 نقطه حائز شرایط تدفین شهید بودند.

‌امیری مقدم تصریح کرد: در جلسات کمیسیون تخصصی استانی 15 نقطه حائز شرایط مصوب و به تهران ارسال شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح در کمیسیون تخصصی با دو موضوع محدودیت شهدا و آمایش سرزمینی، 8 نقطه را در استان قزوین برای این اقدام تعیین کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در ادامه افزود:مردم شهید پرور استان قزوین راس ساعت 9 صبح روز یک شنبه (26 آذر ماه)از محل سبزه میدان به سمت استانداری قزوین حرکت کرده و یکی از هشت شهید گمنام را در محوطه استانداری قزوین تدفین خواهند کرد.

وی در ادامه افزود:روستاهای آق بابا و بکندی در بخش کوهین، شهر سیردان در بخش طارم، روستای یحیی آباد شهرستان تاکستان، شهر الوند و شهر ارداق شهرستان بوئین زهرا جهت تدفین پیکر پاک 8 شهید گمنام تازه تفحص شده اعلام شده اند.

‌امیری مقدم با اشاره به بازه سنی شهدای گمنام تازه تفحص شده این چنین تصریح کرد:سه شهید گمنام 20 ساله، دو شهید 22 ساله یک شهید 23 ساله، یک شهید 24 و یک شهید 27 ساله در میان این شهدای گمنام هستند.

این مقام نظامی در پایان تاکید کرد:مراسم وداع با 8 شهید گلگون شب قبل از تدفین و در محل مسجد امام خمینی(ره)غیاث آباد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس استان قزوین امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۲۷۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام

ایسنا/ایلام مراسم تشییع شهید محمدشفیع فیضی‌زاده شهیدی که پس از ۴۱ سال تفحص شد، در ایلام با حضور با شکوه مردم استان حال برگزاری است.

بازآمدنت را بهار جشنی دوباره گرفته است. بهار شگفتی است، انگار بلوط‌ها جوان شده‌اند، بلبلان امروز بر سر گل‌ها چکامه‌سرایی نمی‌کنند مست از عطر حضور دوباره تو هستند.

شهر را برایت آذین بسته‌اند چنارهای قد کشیده ایلام از خبر آمدن فرزند آسمانی شهر به خلسه‌ای شگرف فرورفته‌اند.

خانواده و اهالی محله تو را به انتظار نشسته بودند سال‌ها، کودکان آن روزهای میدان شهدا و بلوار امام (ره)  مردان سرو قامتی شده‌اند و اینک در اداره امور جامعه نقش دارند راستی!  پس روزهای جنگ و دفاع عطر اقاقیای کمتر در شهر استشمام می‌شد از دیروز که تو به خانه ‌آمدی عطر ۴۱ بهار نبودنت با هم به شهر آمده است.

شهر امروز به استقبال عطر دل‌انگیزی آمده است که «محمدشفیع» از آسمان با خود برای ایلام به ارمغان آورده است. تشییع تو استقبال از آهل آسمان است و اهل ایلام میزبان آسمانیانند و این همه نور از برکت بازگشت تو به خانه و محله و شهر است

مراسم با شکوه تشییع شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»، شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که پیکر پاکش پس از ۴۱ سال به آغوش خانواده و همشهریانش بازگشت، هم اکنون از میدان شهدای شهر ایلام تا سپاه ناحیه ایلام در حال برگزاری است. اردیبهشت امسال آسمان چه سخاوتمندانه بارید برکات الهی را برکت باران و برکت شهید.

چه عطر دل‌انگیزی، چه آرامش غیر قابل توصیفی، چه بهاری، چه بازگشتی، بازهم صوت آهنگران و قربانی باز هم یاد روزهای خوف و خطر...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم