Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

تیم‌های شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در مکان دهم و پانزدهم لیگ قرار دارند.

نشست خبری سرمربیان دو تیم امشب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران فولاد خرمدشت فردا در لیگ برتر فوتسال به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان و در بازی‌های هفته چهارم، تیم دختران فولاد خرمدشت در خانه به مصاف تیم زاگرس تهران می‌روند.

این بازی فردا ساعت ۱۱ در سالن امام خمینی تاکستان برگزار می‌شود.

تیم دختران فولاد خرمدشت از سه بازی گذشته خود سه شکست کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۲۸۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه در سطح استان قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین طی روز های آینده اظهار داشت: از روز جمعه تا صبح روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان قزوین فعال بوده و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارش باران در سطح منطقه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و از رانندگان تقاضا می شود نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

عضو ستاد فرماندهی مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: آب‌گرفتی معابر عمومی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و همچنین احتمال خسارت به سازه های سبک و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در طی روز های آینده پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطر نشان کرد: هشدارهایی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شده است، که نیاز است مردم نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: کشاورزان قزوینی تمهیدات لازم را طی روزهای آینده اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است