Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زنگنه بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال اخیر حدود هزار میلیارد تومان وارد منطقه شده و پروژه راکد هم نداریم و این بدان معناست که نرخ رشد توسعه نسبت به سایر شهرستان‌ها بالاتر است و در این شاخصه همه سهیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در پیوند با این موضوع گفت: عده‌ای تفسیرشان شاید این باشد همه از هم تشکر کنند، کما اینکه در دوره‌های قبل اینگونه بود و بعد متوجه می‌شدیم همه پروژه‌ها خوابیده و اتفاق خاصی هم نیفتاده است.

وی افزود: فرمایشات امام جمعه باید فصل الخطاب باشد و همچنان که رهبر فرزانه انقلاب در جلسات مختلف تاکید کردند، ائمه جمعه پدران معنوی شهرستان هستند، فرمایشات آنها ارشادی و فصل الخطاب است.

زنگنه بیان کرد: نباید اجازه دهیم مسائل و حواشی بیرونی در حوزه کاری ما تأثیر داشته‌باشد و آنجایی که مردم را اذیت می‌کند آن است که این مسائل روی عملکرد و تصمیم‌گیری‌ها تأثیر بگذارد که در برخی دوره‌ها این معضل وجود داشته‌است.

کد خبر 5966290

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اداری شهرستان تربت حیدریه محسن زنگنه مجلس شورای اسلامی بوشهر سنندج شهید گمنام کرمانشاه همدان ایلام تبریز اردبیل آلودگی هوا ایام فاطمیه گلستان تشییع شهدا شهدای گمنام عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۲۸۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان بهادرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در مراسمی از ۱۱۰ معلم دهستان بهادران تجلیل شد.حجت الاسلام حسینی زاده امام جمعه بهادران دراین مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش دو بال مهم توسعه در بخش تعلیم و تربیت است چرا که اگرتمامی امکانات را داشته باشیم و نتوانیم انسان‌های متعهد و متخصص تربیت کنیم قطع به یقین از غافله توسعه عقب خواهیم ماند. امام جمعه دهستان بهادران تجلیل از مقام معلم را تجلیل از دانایی و توانایی دانست و اظهار کرد: گرامیداشت مقام معلم ارج نهادن به دانش و توانمندی است. دانش آموزان با دانایی معلم دانا می‌شوند و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معلم استعدادهایشان شکوفا می‌شود و روح دانایی و توانایی در جامعه دمیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری در سازمان‌ها
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران