Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس خراسان، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: جرایم یاد شده در قالب ۵۰ گزارش «گران فروشی» و «فروش اجباری کالا» از واحدهای صنفی متخلف وصول شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیشترین تخلف را فروش اجباری کالا همراه غذا اعلام و بیان کرد: فروش اجباری کالا شامل مواردی مانند عرضه خیارشور یا سالاد همراه با غذا بوده که در نهایت مشتری حتی در صورت عدم استفاده این اقلام، هزینه را قبلا پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از سوی دیگر مالیات بر ارزش افزوده کالاهای بسته بندی مانند نوشابه قبلا اخذ شده، اما در برخی رستوران‌ها مالیات بر ارزش افزوده همه غذای تحویل شده به مشتری اخذ می‌شود که تخلف است.

مدنی گفت: باید فقط مالیات بر ارزش افزوده غذای تولیدی واحد صنفی از مشتری رستوران گرفته شود، تخلف یاد شده مصداق گران فروشی بوده و به عنوان یک تخلف عمده در رستوران‌های متخلف طرقبه شاندیز ثبت شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه رستورانهای متخلف طرقبه شاندیز پارسال افزون بر ۲۰ میلیارد ریال جریمه شدند، افزود: با توجه به اقدامات نظارتی شدید سال گذشته، امسال شاهد کاهش چشمگیر تخلفات واحدهای صنفی یاد شده بوده‌ایم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرقبه شاندیز گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۲۹۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها