Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:25:32 GMT

امسال 11 هزار اظهارنامه مالیاتی از قشم دریافت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۳۱۰۴۶۴

امسال 11 هزار اظهارنامه مالیاتی از قشم دریافت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه‌ای با حضور احمد رحیمی شهردار درگهان، علی دریانورد نائب رییس شورای اسلامی درگهان، رئیس اداره مالیاتی قشم، رئیس حراست اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در دفتر شهردار درگهان برگزار شد.

رضا کوهستانی، معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در این جلسه با اشاره به کمبود فضای سبز در شهر درگهان گفت: ما باید به جایگاهی برسیم که شهرداری نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مردم بدانند مالیاتی گه پرداخت می‌کنند کجا هزینه می‌شود و مثلا برای گسترش فضای سبز یا ساخت یک پارک از آن استفاده می‌شود دیوار بی‌اعتمادی آنها از بین می‌رود و مشارکت بیشتری می‌کنند.

کوهستانی خاطرنشان ساخت: موضوعی که در مناطق آزاد همواره وجود داشته است بحث دوحاکمیتی بودن این مناطق است که متاسفانه به جای اینکه باعث پیشرفت شود باعث پسرفت شده است.

وی اضافه کرد: ما امسال ۱۱ هزار اظهارنامه‌ در قشم دریافت کردیم و طبق آماری که بدست آوردیم ۲۱ هزار واحد تجاری در کل قشم وجود دارد.

معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان عنوان کرد: قریب به ۵۰ درصد این واحدهای تجاری در شهر درگهان هستند و حدود ۱۰ هزار واحد تجاری در درگهان وجود دارد.

وی ادامه داد: برای عوارض آلایندگی ما پیگیر منابع خارج استانی هستیم که این شامل شرکت نفت فلات قاره و نفت ستاره خلیج فارس است.

درپایان این جلسه از زحمات و همراهی احمد رحیمی شهردار درگهان با لوح سپاس به نیابت از طرف احسانی مهر مدیر کل مالیاتی استان هرمزگان تقدیم شهردار بندر درگهان شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امور مالیاتی هرمزگان بندرعباس شهردار درگهان مالیاتی استان هرمزگان اداره کل امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۳۱۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی
  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی