Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:48:38 GMT

تشییع شهید مدافع وطن در شهرستان بویین‌زهرا + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۳۲۱۱۵۲

تشییع شهید مدافع وطن در شهرستان بویین‌زهرا + عکس

پیکر پاک شهید احسان بابایی در زادگاهش، روستای علی‌آباد بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در قزوین، در مراسمی که امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشت آذر- با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پیکر پاک شهید احسان بابایی در محل زادگاهش روستای علی‌آباد بخش دشتابی از توابع شهرستان بویین‌زهرا تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، شهید مدافع وطن استواریکم احسان بابایی روی دوستان مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار و مؤمن روستای علی‌آباد دشتابی تشییع شد و در نهایت در آرامگاه ابدی خود تدفین شد و آرام گرفت.

به گزارش ایمنا، شهید احسان بابایی پنج‌شنبه گذشته (۲۴ آذرماه) در حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های جیش‌الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهیدبابایی یکی از ۱۲ شهید این حادثه تروریستی بود.

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی و سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی این حادثه تروریستی اعلام کردند که در کنار فرماندهی انتظامی برای انتقام خون این شهدا قرار دارند.

کد خبر 712998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید شهید مدافع وطن شهید مدافع امنیت تشییع شهید مدافع امنیت حمله تروریستی راسک شهرستان بوئین زهرا قزوین مراسم تشییع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق احسان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۳۲۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم

پیکر پاک و مطهر ٢ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای سیمک منطقه کوهپایه کرمان و شهر رفسنجان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیکر پاک و مطهر ٢ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای سیمک منطقه کوهپایه کرمان و شهر رفسنجان تشییع و خاکسپاری می‌شود. 

مردم روستای سیمک منطقه کوهپایه شهرستان کرمان میزبان شهیدی ١٩ ساله و از شهدای عملیات خیبر و مردم رفسنجان میزبان شهیدی ٢٤ ساله هستند که از شهدای عملیات بدر می‌باشد.

مردم شهر رفسنجان پیکر مطهر یک شهید گمنام را از ساعت ١٥ امروز از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم این شهر تشییع و سرانجام پیکر مطهر شهید در حسینیه نخل شهر رفسنجان خاکسپاری خواهد نمود.

مردم منطقه کوهپایه نیز با حضور پر شور و با شكوه خود از پیش از ظهر امروز پیکر مطهر شهید گمنام را از روستای درب انارستان به سمت روستای سیمک تشییع و مراسم تدفین پیکر مطهر شهید در روستای سیمک منطقه کوهپایه واقع در شهرستان کرمان در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو گفت: در حال حاضر در سطح ٢٥ شهرستان استان کرمان ١٤٥ یادمان و حرم شهدای گمنام وجود دارد و تعداد شهدای گمنام تدفین شده ٣٢٢ مورد می‌باشد که با تشییع ٢ پیکر مطهر شهدا در امروز تعداد شهدای گمنام تدفین شده در استان کرمان به ٣٢٤ مورد می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: هم اکنون ٢٣ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان وجود دارد و ٤٢ شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها زینت بخش این مراکز علمی می‌باشند.

مهدوی فرد اعلام کرد: در سطح روستا‌های استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و مزار ٢١ شهید گمنام زینت بخش روستا‌های استان کرمان است.

او گفت: در سطح مراکز نظامی و انتظامی استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ١٨ شهید گمنام در این مراکز خاکسپاری شده اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اهمیت آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران ٨ سال دفاع مقدس افزود: در سطح شهر‌های استان ٩٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ٢٤١ شهید گمنام زینت بخش شهر‌های استان کرمان می‌باشند.

همچنین سعید ایرانمنش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در مصاحبه‌ای گفت: استان کرمان دارای ٦ هزار و ٨٠٠ شهید و ۲۱ هزار و ۵۰۹ نفر جانباز می‌باشد.

شایان ذکر است پبکر‌های مطهر این ٢ شهید گمنام شامگاه ١٣ اردیبهشت ماه وارد فرودگاه بین المللی کرمان و طی این مدت در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان، مورد استقبال گرم مردم شهید پرور قرار گرفته و فضایی معنوی در این مناطق ایجاد شده بود.

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان