Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:14:20 GMT

آزاد سازی اراضی کشاورزی در کلاردشت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۳۶۲۱۹۷

آزاد سازی اراضی کشاورزی در کلاردشت

ایسنا/مازندران جانشین انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۶۵ هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سیدموسی حسینی" عنوان کرد: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی و کسب خبری مبنی بر تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان کلاردشت موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با راه‌اندازی گشت مشترک با عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر سازمان های مربوطه، ماموران موفق به شناسایی زمین شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

سردار حسینی در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۶۵ هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام انتظامی، ارزش زمین های رهاسازی را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در این رابطه ۸ پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

کشف قرص و داروهای مخدر روانگردان در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف بیش از ۸۰۰ عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز مخدر و روانگردان در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروهای غیر مجاز، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی، دو متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، خاطرنشان کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت و درمان این شهرستان، در بازرسی از محل فعالیت متهمان، بیش از ۸۰۰ عدد انواع قرص های مخدر و روانگردان را کشف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: داروهای مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در آمل

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین کیانمهر" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، موفق به شناسایی متهم شدند.

وی با اشاره به این که پس از هماهنگی‌های قضائی، طی یک عملیات ضربتی متهم در پلیس راه جاده هراز دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ بیش از ۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ کیانمهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه مازندران فراجا یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کلاردشت پایگاه خبری پلیس استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری انتظامی شهرستان اراضی کشاورزی قرار گرفت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۳۶۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریاپایه در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی توسعه تولید با مشارکت مردم را یک اولویت بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های اقتصادی متعددی با مشارکت مردم در استان بوشهر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۲ شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

کد خبر 6090289

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر