Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن‌ بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در جریان سفر به شهرستان چوار پس از بازدید از چندین پروژه سپس از  بوستان کتاب و جاده سلامت شهر چوار بازدید کرد و سپس گفت: ۱۴ میلیارد‌‌ تومان از محل ارزش افزوده و اربعین به چوار اختصاص یافت و باز هم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به این شهرستان کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سالانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از قِبل انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام، وارد استان می‌شود.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه این مطالبه مهم مردمی پس از سال‌ها در این دولت محقق شد، اضافه کرد: سال گذشته از محل اربعین ۴ میلیارد تومان به چوار اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: به برکت اربعین طی ۲ سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های استان هزینه شد که  ۵ هزار میلیارد تومان مربوط به محورهای مواصلاتی استان بوده است.

بهرام نیا گفت: بوستان کتاب شهر چوار فاز نخست آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و پیش بینی می‌شود فاز دوم آن از محل اعتبارات عمرانی و جاری تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: جاده سلامت این شهر نیز به طول یک کیلومتر فاز اول آن با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و فاز دوم آن در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان چوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت گاز پرونده مالیاتی بوستان کتاب میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۳۹۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور