Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:17:02 GMT

سه تصادف با ۲۷ مصدوم در محور پاتاوه به دهدشت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۳۹۶۸۱۷

سه تصادف با ۲۷ مصدوم در محور پاتاوه به دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سه فقره تصادف در محور پاتاوه به دهدشت ۲۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکوئی‌نژاد، شامگاه _پنجشنبه هفتم دی_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر وقوع سه حادثه ترافیکی پایگاه‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی به مصدومین این حوادث به محل حادثه اعزام شدند که این سه مأموریت به شرح زیر به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین حادثه در ساعت ۱۳:۵۶ برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس و سمند در محور پاتاوه دهدشت روستای عزیزی دمچنار با پنج مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس دمچنار و لوداب به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دومین مأموریت، در ساعت ۱۵:۱۷ حادثه واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این محور منطقه دمچنار دوراهی هادی آباد با هفت مصدوم که مصدومان بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه اورژانس جاده‌ای پاتاوه و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی تصریح کرد: سومین مأموریت، در ساعت ۱۷:۴۳ حادثه برخورد ۳ دستگاه خودروی سواری لیفان، پراید و پیکان در این محور تونل اول لوداب به سمت یاسوج بوده که ۱۵ مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس لوداب، مارگون و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

کد خبر 715602

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف مرگبار تصادفات جاده ای تصادفات فوتی سانحه تصادف امار مصدومان حادثه تصادف مرگ و میر تصادفات امدادرسانی در تصادفات جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۳۹۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به وقوع ۹۶ تصادف در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان، گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در این مدت، به ۲۰۷ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه دادند. محمدامین نیکویی‌نژاد افزود: در سه روز گذشته (۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت) با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید، تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۱۳۴۳ تماس دریافتی ۲۳۷ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد. وی ادامه داد: آخرین خبر از تصادف‌های چند روز اخیر، برخورد کامیون ایسوزو و پژو ۴۰۵ شب گذشته در محور یاسوج بابامیدان تونل پنجم از سمت بابا میدان بود که باعث آتش‌سوزی خودروی پژو و جان باختن سه نفر از سرنشینان آن شد و دو مصدوم دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای انجام اقدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند. نیکویی نژاد اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر که در روز ۱۴ اردیبهشت رخ داد برخورد پراید و پارس در منطقه دشتروم با شش مصدوم بود که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند همچنین انحراف خودروی ساینا در تونل گردوه رخ داد و پنج نفر مصدوم شدند. نیکویی‌نژاد افزود: حدود ۶۱ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است. خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، بی‌توجهی به فاصله طولی، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه و بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف بویژه گردنه‌ها، عامل اصلی این تصادف‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف دنا و سوزوکی با ۷ کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد