Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:25:18 GMT

مسیر پاوه به نوسود فردا مسدود است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۴۰۹۵۳۹

مسیر پاوه به نوسود فردا مسدود است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: مسیر پاوه به نوسود فردا به دلیل تعمیرات جاده‌ای مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابراهیم شهریاری شامگاه _شنبه، نهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسیر پاوه به نوسود فردا _یکشنبه، دهم دی_ به علت عملیات اضطراری جاده مسدود خواهد بود.

وی افزود: به اطلاع عموم شهروندان و مسافران مسیر پاوه به نوسود می‌رساند به علت عملیات اضطراری انفجار ترانشه معکوس موسوم به نیم تونل دوآب و ایمن‌سازی آن مسیر مورد اشاره از ظهر فردا _یکشنبه، دهم دی_ برای ساعاتی مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری پاوه تصریح کرد: محور پاوه به نودشه به نوسود به عنوان محور جایگزین اعلام شده است.

کد خبر 716064

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان کرمانشاه شهر پاوه محور پاوه نوسود راهداری راهداری پاوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسیر پاوه به نوسود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۰۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد