Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن افتخاری گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون هزار و ۱۳۲ مورد بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی طرقبه و شاندیز خراسان رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: «گرماتابش، شعله نگهبانی و پارکبان، شعله زیر تخت، شعله تزئینی رستورانی و میز آتشدان» از جمله موارد جمع آوری شده از مراکز گردشگری طرقبه و شاندیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: استفاده از مراکز گردشگری، رستوران‌ها، کافی شاپ ها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی، تالارها از گرماتابش، شعله زیرتخت آلاچیق، آتشدان، شعله تزئینی رستورانی و هرگونه لوله کشی و شیلنگ کشی برخلاف نقشه اولیه نظام مهندسی ممنوع است.

وی تاکید کرد: مشترکین گاز موظف به جمع آوری تجهیزات گرمایشی غیر مجاز هستند و در صورت عدم رعایت موضوع، گاز آنها قطع خواهد شد.

افتخاری گفت: همچنین در این بازدیدها، ۲۰۱ مورد اخطار کتبی و ۱۶۹ مورد قطع گاز انجام شده است.

 

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۲۳۰ مورد تجهیزات گرمایشی غیر مجاز بدنبال بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان «طرقبه شاندیز» خراسان رضوی شناسایی و جمع‌آوری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وسیله گرمایشی اماکن گردشگری خراسان رضوی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۱۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم