Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت:از ابتدای آذرماه امسال تاکنون هزار و ۱۳۲ مورد بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی طرقبه و شاندیز خراسان رضوی انجام شده است.

حسن افتخاری افزود : «گرماتابش، شعله نگهبانی و پارکبان، شعله زیر تخت، شعله تزئینی رستورانی و میز آتشدان» از جمله موارد جمع آوری شده از مراکز گردشگری طرقبه و شاندیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استفاده از مراکز گردشگری، رستوران‌ها، کافی شاپ ها، اماکن تجاری، محل های پذیرایی، تالارها از گرماتابش، شعله زیرتخت آلاچیق، آتشدان، شعله تزئینی رستورانی و هرگونه لوله کشی و شیلنگ کشی برخلاف نقشه اولیه نظام مهندسی ممنوع است.

افتخاری افزود: مشترکین گاز موظف به جمع آوری تجهیزات گرمایشی غیر مجاز هستند و در صورت عدم رعایت موضوع، گاز آنها قطع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: همچنین در این بازدیدها، ۲۰۱ مورد اخطار کتبی و ۱۶۹ مورد قطع گاز انجام شده است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی به دلیل دوری از منابع گازی جنوب کشور در مدت زمستان دچاز ناترازی تولید و مصرف است، افزود: بخشهای خانگی، تجاری و صنایع کوچک در اولویت تامین پایدار گاز در زمستان هستند.

شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

کلانشهر مشهد با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک سهم جدی در میزان مصرف گاز بخش خانگی استان خراسان رضوی دارد.

 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۱۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی