Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@22:29:48 GMT

5 عطر مردانه که رد بویی ماندگار و جذاب دارند!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۴۴۴۴۸۳

معرفی 5 عطر مردانه با بویی بشدت ماندگار و جذب کننده!

دنیای عطرها دنیای متنوعی است که افراد مطابق میل، سلیقه، موقعیت و سن به بهترین انتخاب دست می زدند. برندهای معتبر و معروفی در سراسر دنیا برای تولید این پرفیوم های جذاب و مردانه تلاش می کنند. برخی از این ادکلن های خاص و شگفت انگیز سال های زیادی است که مورد علاقه آقایان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید عطر مردانه با رد بویی جذاب و ماندگار

عطرهای مردانه که دارای رد بوی جذاب و ماندگار باشند، متعدد و گوناگون خواهند بود. ممکن است که طیف وسیع این رایحه های خوشبو و ماندگار افراد را دچار سردرگمی در خرید کنند. بهترین روش برای انتخابی بهتر و دقیق تر دریافت مشاوره از فروشندگان عطرهای اصل و اورجینال است.

در صورت خرید عطر مردانه از فروشگاه های معتبر می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. خرید عطر اصل و باکیفیت که باید در تمامی مواقع به آن توجه شود در کنار آگاهی کامل از نت های محصولات با کمک فروشندگان با تجربه در این زمینه میسر خواهد شد.

فروشگاه مینیمال پرفیوم با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خدمات ارزنده ای را ارائه می کند. ارائه عطرهای با کیفیت و اورجینال با ماندگاری بالا، تضمین اصالت کالا، ارسال رایگان و مشاوره بی نظیر از جمله اقدامات این فروشگاه محبوب در زمینه خرید عطر مردانه محسوب می شود.

با وجود تفاوت در سلیقه، طبع و انتخاب مردان برای خرید برخی از ادکلن ها با استقبال بیشتری مواجه می شوند. کیفیت، اصالت و دیگر ویژگی های مثبت اینگونه پرفیوم ها آن ها را به روایحی جاودان برای آقایان تبدیل می کند. در ادامه به معرفی 5 عطر مردانه که رد بویی ماندگار و جذاب دارند، پرداخته ایم تا راهنمایی خوبی برای خریدهایتان باشد.

کرید اونتوس

کرید اونتوس یکی از بی نظیر ترین عطرهای مردانه ای است که تمامی افراد به طرز شگفت انگیزی به آن علاقه دارند. رایحه جادویی، خنک و تلخ این عطر هوش از سر افراد خواهد برد. رایحه مدیترانه ای پرفیوم کرید اونتوس آن را به گزینه ای بی رقیب برای فصول گرم تر سال تبدیل می کند.

نت های عطر دلپذیر کرید اونتوس را میوه هایی همچون آناناس، ترنج، سیب، انگور و... تشکیل می دهند. نت میانی این عطر شامل گل رز، یاس، نعناع هندی و چوب خواهد شد. نت پایه Creed Aventus مردانه و خاص پسند را وانیل، مشک، عنبر و خزه تشکیل می دهند.

ترکیب جادویی و سحرآمیز این نت ها در کنار یکدیگر هر فردی را برای خرید عطر مردانه تشویق خواهد کرد.

دیور ساواج

پرچم دار عطرهای پرطرفدار، خاص و دلربا مردانه عطر دیور ساواج اصل است. این پرفیوم با رایحه دل انگیز خنک و تلخ خود نقشی فریبنده و اغواگر را ایفا می کند

شیشه Dior Sauvage رازآلود بودن این عطر فوق العاده را نشان می دهد. هاله ترکیب شده مشکی و آبی تداعی کننده لحظات گرگ و میش خواهد بود و خنکی این عطر را که الهام گرفته از شب است به تصویر می کشد.

پرفیوم دیور ساواج با رایحه تلخ و ملایم خود به مردان قدرت و شکوه را القا می کند. بدون شک با نت های دلپذیر ترنج و فلفل که در نت ابتدایی ساواج خودنمایی می کنند، محبوبیت این عطر بدیهی است.

نت میانی این پرفیوم اورجینال که به اصالت معنا می بخشد، شامل اسطوخودوس، شمعدانی، خس خس، نعناع هندی و... می شود. نت پایه در این عطر خاص و جذاب مردانه که شامل آمبروکسان، سدر و لابدانیوم خواهد شد، این پرفیوم را به گزینه ای ایده آل برای فصول سردتر سال تبدیل می کند.

بلو شنل

یکی از خنک ترین روایح مردانه که بسیار دوست داشتنی است، ادکلن بلو شنل محسوب می شود. این عطر رد بویی جذاب و ماندگار دارد که آن را به ادکلنی فراموش نشدنی تبدیل می کند.

بلو شنل ادکلنی رویایی برای مردانی خاص و جنتلمن است که تمایل دارند حضوری منحصر به فرد داشته باشند؛ چراکه با پخش بو بی نظیر این عطر تمامی توجهات را به سمت خود معطوف خواهد کرد.

رایحه ادکلن BLEU CHANEL به دلیل نت میانی بسیار شگفت انگیز و دوست داشتنی است. نت تازه لیمو، ترنج و نعناع طراوت و تازگی را برای افراد به ارمغان می آورد. با گذشت چندین دقیقه هارمونی بی نظیری از نت های میانی هوش و حواس را از سر می ربایند. نت های میانی شامل شمعدانی، اسطوخودوس و آناناس خواهند شد.

هیجان اصلی در مورد ادکلن بلو شنل را می توان با وجود نت های پایه دریافت کرد. نت های پایه در چنین عطر لذت بخشی شامل چوب، سدر، عنبر، دانه تونکا و... خواهند بود که شگفتی ساز و اعجاب آور ظاهر می شوند.

ادکلن آکوا دی جیو

اگر از عطرهای خنک، مردانه و نشاط آور لذت می برید، باید عنوان کنیم که ادکلن آکوا دی جیو مشکی یک انتخاب منحصر به فرد، لاکچری و ویژه محسوب می شود. این پرفیوم جذاب و مردانه که رد بویی ماندگار دارد، اطرافیان را مسحور قدرت و رایحه دلپذیر این عطر خواهد کرد.

اگر ترکیبی خنک و رویایی از عطر خریداری شده انتظار دارید، بهتر است برای خرید Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo اقدام کنید و غرق در لذت شوید. عطرسازان در این عطر از تمامی توانایی خود برای تولید ترکیبی جادویی بهره گرفته اند.

نت آغازین در آکوا دی جیو مشکی را ترکیبی لطیف از ترنج و آب دریا شامل می شوند. رایحه ای پیچیده و در عین حال عجیب را از نت میانی این پرفیوم اصیل شاهد خواهیم بود.

نت میانی این عطر شاهد حضور شمعدانی، سالویا و رزماری تازه خواهد بود که اعتماد به نفس و سرزندگی را تداعی می کند. نعناع هندی و روایح دودی از نت های پایه در این عطر شگفت انگیز محسوب می شوند و آن را برای روزهای سرد سال مناسب و کاربردی می سازند.

ادکلن تام فورد امبر لدر

برند تام فورد با ادکلن های شگفت انگیز خود یکی از پرچمداران تولید پرفیوم های اصل، باکیفیت و مرغوب محسوب می شود. ادکلن تام فورد ابر لدر که یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه است.

طبع ادکلن تام فورد امبر لدر گرم و تلخ است و به همین دلیل برای استفاده در تمامی فصول سال کاربردی و ویژه خواهد بود. پایه چرم در این عطر دلپذیر شکوه و قدرت را به تصویر می کشد و می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در ملاقات های عاشقانه و کاری باشد.

با اسپری کردن ادکلن Tom  Ford Ombré Leather رایحه هل به عنوان نت ابتدایی خودنمایی می کند. پس از چندین دقیقه نت میانی این عطر دلپذیر مشام شما را سرشار از رایحه های بوته یاس و چرم خواهد کرد.

نت پایه در هر عطری از اهمیت بالایی برخوردار است. دلیل محبوبیت ادکلن تام فورد امبر لدر نیز نت پایه قوی این عطر خواهد بود که شامل خزه، نعناع هندی و عنبر می شود.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: خرید عطر مردانه محسوب می شود شگفت انگیز برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۴۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • تقویت کننده موی مردانه
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است