Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در پی حادثه تروریستی کرمان گفت: وزارت امورخارجه بر اساس اطلاعات به دست آمده اولیه از منابع رسمی، اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را از طریق سازمان ملل متحد آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در پی انفجارهای تروریستی کرمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شهادت ده‌ها نفر از هم‌وطنان عزیزمان در جریان عملیات تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب اندوه و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امورخارجه بر اساس اطلاعات به دست آمده اولیه از منابع رسمی، اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را از طریق سازمان ملل متحد آغاز کرده است.

بدین وسیله به خانواده شهدا و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال شفای عاجل و بهبودی مجروحین را مسئلت دارم.»

کد خبر 717311

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه امیرعبداللهیان وزارت امورخارجه سازمان ملل گلزار شهداي کرمان انفجار در گلزار شهداي كرمان حادثه تروریستی کرمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۴۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه از رخ‌دادهای هفتم اکتبر سال گذشته میلادی وضعیت ساکنان غزه روز به روز بدتر می‌شود.

گوترش گفت: از کابینه اسراییل و سران حماس می‌خواهم که به توافقی برای آتش‌بس و آزادی اسیران دست پیدا کنند. از کشورهای هم‌پیمان اسراییل می‌خواهم که اسراییل را به عدم عملیات نظامی زمینی در رفح قانع کنند.

وی ادامه داد: حمله به رفح تاثیرات ویرانگری روی فلسطینیان در غزه و پیامدهای خطرناکی در کرانه باختری و تمامی منطقه دارد.

دبیرکل سازمان ملل متحد افزود: حمله به کاروان‌ها و تاسیسات بشردوستانه و افراد نیازمند مجاز نیست. از کابینه اسراییل می‌خواهم که روند ورود کمک‌ها به غزه را تسریع ببخشد و امنیت کاروان‌های همراه آن از جمله آنروا را تامین کند.

گوترش ادامه داد: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: طرحی برای اجرای توصیه‌های گزارش مستقل آماده‌شده درباره آنروا وجود دارد. از کشورهای عضو و طرف‌های کمک‌کننده می‌خواهم که تامین مالی لازم برای تداوم کار آنروا را انجام بدهند.

گوترش در پایان مدعی شد: ما به اقدام برای دستیابی به راه حلی بر پایه پایان اشغالگری و تاسیس کشور قابل زندگی فلسطین پایبندیم.

کد خبر 6093581

دیگر خبرها

  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است