Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق عاشور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کنگان همواره میزبان بخش قابل توجهی از صنایع نفت و پتروشیمی بوده و خانواده آنها از خدمات موجود در بخش سیراف بهره مند بوده‌اند.

امام جمعه سیراف افزود: مردم این منطقه میزبان شایسته ای برای صنعت بوده‌اند و ما شاهد بودیم که همین زیرساخت‌ها و امکانات موجود را در اختیار صنعت گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدت‌ها است که آمبولانس‌های شهرستان به ویژه بخش سیراف حال و روز بدی دارند، این آمبولانس‌ها به طور کلی قدیمی و بسیار مستهلک هستند و هزینه‌های زیادی به شبکه بهداشت تحمیل می‌کنند.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: بیش از ۲ هفته است از خرابی آمبولانس مرکز جامع سلامت می‌گذرد آیا واقعاً سلامتی مردم اهمیت ندارد؟ تقاضا دارم در این خصوص جدی تر و متعهدانه تر به قضیه نگاه کنید و از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات درمانی بخش سیراف بهره بگیرید.

وی اظهار داشت: استفاده موقت از آمبولانس ۱۱۵ نمی‌تواند راهکار اساسی باشد. بارها این مساله را در خصوص رفع نیازهای حوزه درمان بخش سیراف بیان کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: مسؤولان باید دغدغه جان مردم را داشته باشند و نباید این جور مسائل را حتی یک روز به تأخیر بیندازند، توجیه کردن این مسائل عذر بدتر از اشتباه است.

کد خبر 5990750

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر آمبولانس سیراف حادثه تروریستی کرمان بوشهر کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریز قاسم سلیمانی منهای مرکز ایلام کرمانشاه اردبیل بارش برف خطبه های نماز جمعه همدان سنندج بخش سیراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۸۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد اظهار کرد: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه افراد مرتبط در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6089219

دیگر خبرها

  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران