Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:17:27 GMT

زمین مسکن ملی در جویبار هنوز تامین نشده است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۵۱۵۲۸۵

زمین مسکن ملی در جویبار هنوز تامین نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستمعلی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این‌که متأسفانه برخی از مدیران با مناسبت‌های تقویم نا آشنا هستند، گفت: از همه مدیران اجرایی شهرستان انتظار می‌رود برای ۱۱ اسفند انتخابات پیش روی کشور قدم‌های لازم درخصوص ترویج و تببین این روز بزرگ بردارند و مدیران باید به دنبال منافع مردم باشند واز تأمین منافع مدیران مافوق خود پرهیز کنند که این امر را قطعاً تحمل نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه به جزیره‌ای عمل کردن برخی از افراد در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند چرا که این امر در توسعه و پیشرفت شهرستان وقفه ایجاد می‌کند.

فرماندار با تاکید بر این‌که در اجرای برنامه‌های فرهنگی همدل باشیم، افزود: اقدامات خوب فرهنگی از جمله برپایی موکب در شهرستان صورت گرفته وامیدوارم تمامی دستگاه‌ها در این امر پیشرو باشند و هر برنامه فرهنگی که در آینده برگزار می‌شود به برنامه کنگره شهدای استان اشاره شود.

وی به اجرایی نشدن طرح مسکن ملی در شهرستان اشاره و به سنگ اندازی برخی دستگاه‌ها گلایه کردو افزود: متأسفانه هنوز نتوانستیم زمین مسکن ملی را در شهرستان انتخاب کنیم و همکاری نکردن برخی مدیران در عقب ماندن این پروژه تأثیرگذار بوده است.

رستمعلی بیان کرد: در برخی موارد این سختگیری‌ها خوب نبوده و انعطاف داشتن برای پیشبرد برنامه بسیار مهم بوده است.

فرماندار جویبار بر تبیین منش شهید سلیمانی در رسانه و فضای مجازی تاکید کرد و اظهار داشت: دنیا، دنیای تبیین است و دشمن به شدت در حال کار کردن است و ما نباید فقط به کارهای عمرانی توجه داشته باشیم باید در دیگر حوزه‌ها نیز قوی عمل کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان جویبار به بازرسی‌های پایان سال نانوایی‌ها و بازار تاکید کرد و گفت: اصناف و جهاد کشاورزی در بازرسی‌ها و گشت‌های پایان سال از ظرفیت سپاه و نیروی انتظامی استفاده کنند و دستگاه‌های ذیربط رصد ونظارت جدی داشته باشند.

کد خبر 5994373

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن ملی فرمانداری جویبار جلسه شورای اداری بوشهر بارش برف تبریز کرمانشاه برف روبی اردبیل خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام حادثه تروریستی کرمان کرمان همدان استان کردستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۱۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس در مورد واگذاری زمین و ارائه تسهیلات به مردم برای ساخت مسکن، گفت: هدف کلی این است که ما برای تمام اقشار و بویژه اقشار آسیب پذیر  مسکن تهیه کنیم. در همین راستا قانون جهش تولید مسکن  را مصوب و ‌در آن تاکید شد که دولت زمین و تسهیلات لازم را در اختیار مردم قرار دهد که خودشان مسکن بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تامین مسکن برای اقشار مختلف با تکیه بر عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح اظهار کرد:  عرضه به هنگام و صحیح زمین و تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری نظیر خرید مصالح نیز از مهم ترین ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است. به هر حال تامین مسکن برای اقشار مختلف هدف ماست و باید آن را انجام دهیم و فرآیندش نیز در انجام شدن است.

ایری در ادامه بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی کشور مشکلاتی برای تهیه مسکن اقشار آسیب پذیر وجود دارد که باید حل شود. لازمه رسیدن به یک میلیون واحد مسکن  این است که همه دستگاه ها کمک کنند و بدون مشارکت مردم نیر شدنی نیست و نقطه قوت یک میلیون واحد که می خواستیم بسازیم در مشارکت مردم است. چون به مردم زمین و تسهیلات می دهیم که خودشان بسازند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن در حال اجرایی شدن است ولی به نقطه ای رسیده است که نمی توانست بدون مشارکت مردم انجام شود و ما نیازمند مشارکت مردم هستیم. ما با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم و شاهد جهش تولید مسکن نخواهیم بود جز اینکه مشارکت مردم را داشته باشیم. باید با تکیه بر عرضه زمین توسط دولت و پرداخت به موقع و مناسب تسهیلات ساخت مسکن، مسیر مشارکت مردم در ساخت مسکن باز خواهد شد. بنابراین راهکار اصلی رفع تقاضای مسکن مردم نیازمند تسهیل مشارکت مردم در ساخت مسکن با عرضه زمین و تسهیلات است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است