Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@23:43:04 GMT

۶ مسجد در صیدون میزبان معتکفان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۵۲۹۶۳۶

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، حجت الاسلام فاطمی در جلسه هماهنگی برنامه معنوی اعتکاف باحضور مسئولان و فعالان فرهنگی صیدون که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: امسال اعتکاف رجبیه در ۶ مسجد از مساجد صیدون و روستا‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری ویژه جوانان پسر و دختر است، افزود: زیر ساخت‌های این مساجد آماده خدمت رسانی به معتکفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فاطمی به تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را برای این مراسم معنوی اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های قبل صرفا مسائل عبادت و عزت در مسجد را دنبال نمی‌کردیم، بلکه با مد نظر داشتن مباحث اجتماعی، کمک‌های مؤمنانه و موضوع اشتغال و ازدواج آسان را با توجه به ظرفیت معتکفان مطرح کرده ایم.


مسئول سازمان تبلیغات صیدون اضافه کرد: امسال نیز از مسئولان شهری دعوت کرده‌ایم تا در مراسم اعتکاف حضور داشته باشند و باظرفیت خوبی که دارند، همکاری داشته باشند.


وی گفت: بخشی از هزینه‌ها را فعالان فرهنگی و مردم تأمین می‌کنند و برای بخشی از ظرفیت مسجد استفاده می‌کنیم، بدین‌ترتیب سعی داریم مبلغی از معتکفان دریافت نشود و اگر هم دریافتی انجام گرفت برای معتکفان در زمینه فرهنگی هزینه شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اعتکاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خانه هنرمندان ایران از به‌صورت هفتگی میزبان اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در لابی طبقه همکف خواهد بود.

این مکان از سه‌شنبه با سلسله برنامه‌های اجرای موسیقی زنده و محیطی که «دلکوک» نام دارد، میزبان دانشجویان، استادان، دست‌اندرکاران، نوازندگان، آهنگسازان و فعالان عرصه موسیقی در قالب‌های اجرایی؛ تجربی، کلاسیک، تک‌نوازی، دو نوازی، سه‌نوازی، گروهی، تلفیقی، ترکیبی، اقوام، بینارشته‌ای و ... خواهد بود.

تماشای اجرای آثار در ساعت‌های اعلامی هر برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6095592 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود