Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@13:33:44 GMT

بخشدار طغرالجرد، معرفی شد 

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۵۴۱۲۷۹

بخشدار طغرالجرد، معرفی شد 

طی مراسمی در جوار گلزار شهدای طغرالجرد، احمدسینه کوه پیما به عنوان بخشدار بخش طغرالجرد از توابع شهرستان کوهبنان معرفی شد.

 حجت الاسلام حسن ایزدی،  امام جمعه کوهبنان در این مراسم گفت: بایستی از برکات ماه رجب بهره ببریم  و اگر حق الله و حق الناس بر گردن داریم، ادا کنیم تا با قلبی سلیم به استقبال ماه شعبان و رمضان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: خدمت به مردم در نظام اسلامی بسیار لذت بخش است. 

امام جمعه کوهبنان افزود: بعضی از شهدا در دوران دفاع مقدس کم سن و سال بودند؛ اما با دست بردن در شناسنامه خود و تقدیم جان  به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کردند.

او بیان داشت: جا دارد مسئولان با صداقت با مردم برخورد کنند و همواره قدردان خون شهدا باشند و زیر پرچم ولایت به مردم خدمت کنند.

 مجید توکلی، فرماندار کوهبنان گفت: توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه انتخابات است؛ بنابراین همگان همکاران، دوستان و مخاطبان خود را بر حضور گسترده در این عرصه دعوت کنند. 

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان نیروی همیشه مقتدر، سیلی محمکی بر داعش زد تا آنان بفهمند که منطقه خاورمیانه، جای امنی برای آنان نیست.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: شهدا الگوی ما هستند که با ایثار، جانشان را تقدیم کردند و سردار سلیمانی الگوی همگان در خدمت صادقانه و بی منت به مردم است. 

وی از خدمات شهابی بخشدار قبلی طغرالجرد قدردانی کرد. 

در ادامه حجت الاسلام یاور نجم الدینی،  امام جمعه طغرالجرد گفت: در آستانه سالگرد عملیات کربلای ۵ هستیم و مردم بخش طغرالجرد در دوران دفاع مقدس در یک روز حدود ۱۱ شهید را تشییع کردند؛ بنابراین  خدمت به مردم این منطقه بایستی در اولویت برنامه ها باشد.

وی ادامه داد: با خدمت رسانی در مردم، امید آفرینی کنیم و  مردم که همواره قدردان خدمات هستند هم همانند سالیان گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

امام‌جمعه طغرالجرد بیان داشت: خداوند به کسانی که خدمت صادقانه و بی منت به مردم داشته باشند، عزت می دهد همان طور که به سردار دل ها عزت داد و او را محبوب قلوب همگان نمود.

در پایان از زحمات شهابی بخشدار قبلی طغرالجرد قدردانی و سینه کوه پیما به عنوان بخشدار جدید طغرالجرد معرفی شد. 

سینه کوه پیما تجربه شهرداری و شورای شهر، مدیریت دبیرستان، مشاوره و کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش شهرستان زرند را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی بخشدار سردار سلیمانی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۴۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد