Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

علیرضا خلیلی اظهار کرد: بخشی از شلوغی شبکه حمل ونقل و تراکم ترافیک مقطعی به علت پارک حاشیه ای نامناسب در خیابان های شهر است بنابراین لزوم مدیریت صحیح امکانات حمل ونقلی موجود در شهرهای بزرگ امری غیرقابل انکار است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خلیلی با بیان اینکه پارکینگ ها و فضاهای پارک از جمله مهمترین تسهیلات حمل ونقلی در یک شهر به شمار می ایند، افزود: در برخی معابر قم همچون خیابان ساحلی، بلوار شهید سلیمانی و خیابان های مجاور حرم مطهر با وجود پارکینگ، شهروندان به دلیل راحتی و دسترسی آسان تر خودروها خود را به صورت دوبله پارک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد ظرفیت پارکنیگ ها خالی است، تصریح کرد: در راستای پیشگیری از پارک های حاشیه ای با مشارکت پلیس راهور مقرر شد تا تمامی خودروهایی که به صورت دوبله پارک شده اند، اعمال قانون شوند.

خلیلی پارک های حاشیه ای در خیابان شهدا و بلوار امین را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در حال حاضر علاوه بر پارکینگ های فعال مجتمع های تجاری، دو پارکینگ در کوچه ۱۶ بلوار امین و روبه روی مجتمع تجاری بازار شهر و پارکینگ شهید کاظمی در خیابان شهدا با ظرفیت هزار خودرو وجود دارد.

وی از اجرای پارکومتر تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده پارکومتر در معابر اصلی شهر همچون خیابان شهدا، خیابان شهیدان فاطمی و بلوار امین راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم یادآور شد: به منظور افزایش تعداد پارکینگ های عمومی در معابر اصلی، در بلوار امین ۳ پارکینگ لکه گذاری شده که پس از پیگیری و مطالعات لازم عملیاتی می شود.

خلیلی با تاکید بر لزوم رفع گره های ترافیکی خاطرنشان کرد: پارک در دور میدان های شهر ممنوع است و شهروندان در صورت نبود پارکینگ نباید دور میدان پارک کنند.

وی عنوان کرد: شهرداری آمادگی مساعدت و همکاری با مجتمع ها تجاری و فروشگاهی به منظور احداث پارکینگ دارد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم در پایان از اعطای اراضی به منظور احداث پارکینگ خبر داد و گفت: در صورت وجود زمین در محل هایی که با پروژه های شهری تداخل نداشته باشد، شهرداری قم آمادگی تخصیص زمین برای احداث پارکینگ به سرمایه گذاران را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: احداث پارکینگ ساخت پارکینگ خصوصی علیرضا خلیلی پارکینگ عمومی قم احداث پارکینگ شهرداری قم بلوار امین حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۴۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد

سعید بهاوری رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد، گفت: این پارک، یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده است و ساخت آن نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک در یک مجموعه ورزشی ابهر راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مهم نیست که شهرداری یا مجموعه خصوصی مجوز این مجموعه را دریافت کرده باشد بلکه مهم این است که این مجموعه در ابهر و برای شهروندان ابهری راه‌اندازی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ مجوز این مجموعه از سوی شورا، ادامه داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذار در ادارات دولتی روند طولانی دارد و مدت‌ها ممکن است به طول بینجامد، یادآور شد: نمونه بارز این موضوع، مجموعه تجاری - فرهنگی ارغوان است که در شورای سوم کلید خورد و در شورای چهارم قرارداد آن بسته شد که این امر بیان‌گر طولانی بودن پروسه انعقاد قراردادهاست.

بهاوری با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌هایی نظیر پارک آبی یکی از راهکارهای اساسی و مثبت برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید جاذبه لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های ابهر نیز اقدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد