Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عیسی گوهری صبح پنج شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: صبح پنج‌شنبه براثر واژگونی خودرو سمند در محور سنندج – دهگلان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در این حادثه که نرسیده به شهر دهگلان و در محدوده روستای سراب روی داد، ۳ نفر نیز مصدوم شدند، بیان کرد: افراد مصدوم به بیمارستان کوثر سنندج انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت حادثه را عدم توجه راننده به جلو و ناتوانی در کنترل خودرو اعلام کرد و از رانندگان خواست حین رانندگی به هیچ وجه از تلفن همراه استفاده نکنند.

رئیس پلیس راه کردستان تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه، عدم رانندگی در هنگام خواب آلودگی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.

گوهری خطاب به کابران جاده‌ای در استان کردستان گفت: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب پرهیز و از انحراف به چپ جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار برای شهروندان نباشیم.

کد خبر 5998086

منبع: مهر

کلیدواژه: استان کردستان سانحه تصادف واژگونی خودرو بوشهر بارش برف تبریز انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه اردبیل ایلام برف روبی استان کردستان همدان اصفهان سنندج آیین اعتکاف کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۴۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد