Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری امروز در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت، یکی از نعمات بی‌شمار خداوند متعال را برخورداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: استقرار نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه از برکات و آثار ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید در آستانه دهه مبارک فجر، شکر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به جا آوریم، افزود: مسوولان از باب شکرگزاری باید بیش از پیش به مسوولیت خود پای‌بند باشند و با آگاهی از جایگاه خود به وظایف محوله به‌درستی و احسن وجه عمل کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران بر مبارزه با هرگونه فساد به عنوان وظیفه مهم مسوولان تاکید کرد و گفت: به امید خدا در شهرستان کلاردشت، فرماندار و مدیران ادارات و نهاد‌ها در کنار رئیس و دادستان این حوزه قضایی و همراهی دستگاه‌های نظامی و انتظامی با وحدت کلمه و انسجام نسبت به امر پیشگیری از بروز جرایم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مشکلات استان را ساخت‌و ساز‌های غیرمجاز عنوان کرد و یادآور شد: برخی از این ساخت‌وساز‌ها ناشی از روابط ناسالم اداری است که باعث می‌شود با احداث شهرک‌های لوکس به‌صورت غیرمجاز، عرصه بر بومیان و مردم منطقه سخت شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: ساخت‌وساز‌های غیرمجاز آثار زیان‌باری بر جای گذاشته و با برهم زدن اقلیم و اکوسیستم مازندران، طبیعت، جنگل و مراتع استان را خراب و آب‌های زیرزمین را آلوده کرده است که باید در این راستا مسوولان نسبت به امر پیشگیری، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اکبری تصریح کرد: ادارات جهادکشاورزی و منابع طبیعی در کنار نیروی انتظامی و همچنین شهرداری، شورای شهر و دهیاری‌ها باید نسبت به وظایف خود در این مورد آگاه باشند و به این وظایف عمل کنند.

وی تاکید کرد: دادستان شهرستان در کنار رئیس حوزه قضایی با همکاری اعضای شورای تامین باید در مقابل متعدیان و متجاوزان به عرصه‌های ملی و کشاورزی، برخورد قانونی سریع، قاطع و بازدارنده داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه رعایت حقوق مردم باید مورد توجه ویژه مسوولان باشد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید دستگاه قضایی استان را در این مسیر یاری کنند و دادستانی شهرستان نیز باید بیش از پیش نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

اکبری بیان کرد: در بخش اجرایی، دستگاه قضایی استان در برخورد با متجاوزان به عرصه‌های ملی و کشاورزی، حامی ادارات ذیربط خواهد بود و در راستای حفظ حقوق عامه که جنبه اجرایی ندارد به عنوان مدعی العموم اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

گفتنی است سید محمد زارع فوشان در این مراسم به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت معارفه و از زحمات مصطفی ابراهیمی اتانی قدردانی شد.

سیدمحمد زارع فوشان پیش از این به عنوان معاون قضایی دادگستری شهرستان عباس‌آباد مشغول به انجام وظیفه بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مازندران ساخت و ساز غیرمجاز کلاردشت استان مازندران شهرستان کلاردشت داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۸۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: خاک آلوده بر سلامت انسان چه تاثیری می‌گذارد؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228561 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز