Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:46:35 GMT

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا گرفت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۵۹۹۹۶۵

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا گرفت + تصاویر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:به دلیل مه گرفتگی و بارش برف و باران  دید افقی رانندگان در جاده‌های استان کاهش یافته است. - اخبار استانها -

یوسف بنی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:بارش برف و باران سطح جاده‌های سبزوار، طرقبه و شاندیز، تایباد و بزرگراه تربت حیدریه - باغچه و جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی را لغزنده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بارش برف تردد جاده‌ای در شهرستان‌های قوچان، نیشابور، فریمان، جوین، صالح آباد، چناران، کلات، درگز و جاده‌های زاوه - فریمان محدوده گردنه ژرف و تربت جام - صالح آباد را ینز لغزنده کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: به دلیل مه گرفتگی، دید افقی رانندگان در حوزه شهرستان‌های کلات، باخرز و آزادراه مشهد - باغچه، جاده مشهد - کلات در گردنه گوجگی و  بزرگراه‌های باغچه - تربت حیدریه، باغچه - نیشابور در گردنه شریف آباد، جاده‌های سرخس - مشهد در گردنه مزداوند، تربت جام - صالح آباد در گردنه کله مل و فریمان - مشهد کاهش یافته است.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • باران در راه خراسان رضوی