Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کوهبنان به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برداران در این شهرستان بازدید و از نزدیک با معتکفین گفت و گو کرد.

 مجید توکلی در این مراسم، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای خودسازی و تقرب به خدا دانست و گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین، بصیرت افزایی و ارتقای معرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی از استقبال پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف قدردانی کرد و افزود: حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این مراسم بیانگر اعتقادات عمیق آنان و از نکات ارزشمند برگزاری این سنت حسنه است؛ لذا باید از ظرفیت عظیم و معنوی اعتکاف بیشتر استفاده شود.

توکلی بیان داشت: دعای معتکفین عزیز در حق خود و دیگران موجب نزدیکتر شدن قلوب ملت و مسئولان خواهد شد و اتحاد و انسجام ملی را پررنگ خواهد کرد.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان معتکف افزود: جا دارد در مراسم اعتکاف یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان همیشه جاوید را گرامی بدارید و با انتخاب یکی از شهیدان پیوند اخوت و دوستی با او ببنیدید که همواره در کنار ولایت و رهبری مدافع ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب خواهید بود. 

فرماندار کوهبنان وحدت را یکی از نیاز‌های مهم و اساسی جامعه عنوان کرد و گفت: هرچه اتحاد و انسجام ملی بیشتر شود خیر و برکت آن به ملت برمی گردد و مشکلات حوزه‌های اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اسفند ماه سال جاری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات را پیش روی داریم؛ در حالی که دشمنان و بدخواهان از ماه‌ها پیش همواره بر طبل ناامیدی و سیاه نمایی می‌کوبند؛ اما حضور گسترده و حداکثری مردم توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: همگان وظیفه دارند که دوستان و مخاطبین خود را به شرکت در این آزمون بزرگ تشویق و دعوت کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزوده شود.

وی از امام جمعه، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، روسای ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خبرنگاران که زمینه حضور گسترده جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را فراهم کردند، قدردانی کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم اعتکاف ایام البیض اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف جوانان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۰۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند