Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ماه رجب بسیار با عظمت، پر خیر و با برکت است، در حالی مراسم اعتکاف برگزار می‌شود که امسال بالغ بر ۵۰۰ نفر در شهر کوهبنان معتکف شدند که بیش از ۳۰۰ نفر از آنان جوانان و نوجوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ابراز داشت: این روزها در غزه قهرمان شاهدیم مردم قریب به ۱۲۰ روز با کمترین امکانات در برابر متجاوزان ایستادند و پیروز میدان شدند در حالی که از هر طرف محاصره هستند.

 خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: دولت‌های اسلامی باید قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با رژیم متجاوز و کودک‌کش را داشته باشند و همانند یمن عمل کنند. یمن ابهت رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم شکست چون جانانه در برابر دشمنان ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی هستیم، ادامه داد: دشمن در صدد است شعله امید را در دل جوانان خاموش کند چون دشمن باورهای دینی و سیاسی مردم را نشانه گرفته که باز هم شکست خواهد خورد.

 امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه انتخابات قرار داریم. قطعا دشمن در صدد دلسرد کردن مردم است اما دشمن بداند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، کشور را بیمه می‌کند چون هر رای یک موشک نقطه‌زن به قلب دشمن محسوب می‌شود.

 وی ادامه داد: مردم دنباله‌رو نهضت عاشورا هستند و در کنار شعار لبیک یا حسین(ع) با تمام وجود در کنار صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

 ایزدی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم کوهبنان در این دوره هم همانند گذشته بسیار بالا خواهد بود، بنابراین کسانی که موثرند دیگران را به حضور در این عرصه تشویق کنند.

 وی اضافه کرد: کسانی احساس تکلیف کردند وارد صحنه شدند و عده‌ای تایید صلاحیت شدند اما در نهایت مردم باید نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات مجلس امام جمعه کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۰۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات گفت: برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۷میلیارد تومان غرامت در بخش کشاورزی مه ولات پرداخت شده است.

هادی ساربان ۱۱ اردیبهشت در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی و دام این شهرستان به پرمخاطره بودن بخش کشاورزی و وقوع خشکسالی در سال‌های اخیر و همچنین اهمیت بیمه در بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی گفت: در بیمه‌های کشاورزی ۶۵ درصد حق بیمه توسط دولت و کمتر از ۳۵ درصد توسط کشاورز پرداخت می‌شود که در سال گذشته طبق گزارش صندوق بیمه محصولات کشاورزی کل حق بیمه پرداختی توسط کشاورزان ۷.۹ میلیارد تومان بوده در حالی که ۱۷ میلیارد تومان به بیمه‌گذاران غرامت پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مه ولات خشکسالی و سرما را از مهمترین عوامل خسارت‌زای سال گذشته دانست و از کشاورزان خواست برای ضمانت، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی در این جلسه اظهار کرد: این صندوق در سال گذشته ۱۵ محصول را تحت پوشش بیمه قرار داده که از این تعداد ۸ محصول در سال گذشته خسارت دیده و در این بین بیشترین غرامت پرداختی مربوط به محصول پسته به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان است.

خزاعی در پایان از اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و تخفیفات ویژه حق بیمه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در سال زراعی جدید در شهرستان مه ولات تاکنون ۸۱۱ فقره بیمه‌نامه برای ۱۳ محصول صادر شده است که بیشترین تعداد مربوط به محصول پسته ۵۷۱ فقره و به مساحت ۲۴۰۵ هکتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی