Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:31:02 GMT

گردنه کلوسه تا صبح فردا باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۲۰۵۴۲

گردنه کلوسه تا صبح فردا باز می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر گفت: با تلاش اکیپ‌های راهداری اگر کولاک کمتری داشته باشیم به احتمال زیاد گردنه کلوسه تا فردا صبح باز می‌شود.

علی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بارش برف در شهرستان فریدونشهر، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر فریدونشهر ۳۰ سانتیمتر و در ارتفاعات ۵۰ سانتیمتر برف باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ اکیپ راهداری از غروب روز جمعه که بارش‌ها آغاز شد در سطح معابر شهر و روستا فعال شدند و کار برف‌روبی را انجام دادند. این بارش‌ها سبب بسته شدن گردنه کلوسه و راه‌های ۷ روستای پشت گردنه شد.

وی افزود: اکنون بلدوزرها و دیگر دستگاه‌های راهداری در حال کار و بازگشایی گردنه کلوسه هستند، اما تا کنون این گردنه بازگشایی نشده است. شب گذشته وزش شدید باد را داشتیم که سبب ایجاد کولاک شد که این امر عملیات بازگشایی گردنه کلوسه را با مشکل روبرو کرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فریدونشهر، تصریح کرد: میزان بارش برف در گردنه کلوسه ۵۰ سانتیمتر است، اما کولاک سبب شده ۱۲۰ سانتیمتر برف در این گردنه جمع شود. به احتمال قوی تا غروب امروز یا صبح فردا دوشنبه گردنه کلوسه باز می‌شود.

کاظمی ادامه داد: اکنون برق و گاز در شهرستان فریدونشهر پایدار است و از نظر اینترنت و مخابرات مشکلی نداریم. کسانی که قصد سفر به شهرستان فریدونشهر را دارند حتماً زنجیر چرخ و وسایل ایمنی فصل زمستان را همراه داشته باشند. تا روز گذشته تمام مقاطع تحصیلی تعطیل بود و امروز یکشنبه تنها مقطع ابتدایی و راهنمایی تعطیل بودند و مقطع دبیرستان از ساعت ۹ صبح بازگشایی شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان فریدونشهر بارش سنگین برف استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی شهرستانها استانی فرهنگی و هنری گردنه کلوسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۲۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • بارش‌های بهاری و طغیان رودخانه‌ها
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان