Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@21:15:58 GMT

انتقاد جوکار از عدم پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۲۸۸۰۵

انتقاد جوکار از عدم پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از عدم پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات و پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد صالح جوکار در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از گذشت چهار ماه حقوق نیروهای خرید خدمات داده نشده است. پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز همچنان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه کاری کرده‌ایم؟

وی در ادامه گفت: هر فردی که در ماه کار می‌کند انتظار دارد در پایان کار حقوق خود را دریافت کند؛ چرا باید معلمان خرید خدمات با این وضعیت روبه‌رو باشند؟ باید از سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی بخواهیم تا کوتاهی نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد صالح جوکار سازمان امور استخدامی معلمان خرید خدمات آموزشی سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه هفتم توسعه انتخابات ۱۴۰۲ انتخابات مجلس دوازدهم خرید خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۲۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود