Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:11:41 GMT

خانه‌هایی که ظرف یک و نیم سال در پرند تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۳۰۷۹۰

خانه‌هایی که ظرف یک و نیم سال در پرند تکمیل شد

صبح امروز متقاضیان پروژه ۱۴۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند که واحدهای آنها در مراحل پایانی قرار دارد از این سایت بازدید کردند؛ به گفته مدیرعامل شرکت عمران پرند این پروژه از خرداد سال گذشته آغاز شده بود و هم‌اکنون تکمیل شده اما معطل انشعابات آب و فاضلاب است.

به گزارش ایسنا، آرش صیادی - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند - در حاشیه بازدید متقاضیان و خبرنگاران از پروژه ۱۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند اظهار کرد: قیمت هر واحد نهضت ملی براساس  متراژ آن طی روزهای آینده تعیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت تاکید دارد مستاجران در اولین فرصت با بهترین شرایط صاحب خانه شوند.

وی افزود: دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رساند و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

صیادی درباره مکانیزم تامین مالی این پروژه‌ها بیان کرد: دولت تمام دارایی‌های خود را در رهن بانک به عنوان تضمین قرار داده تا بانک‌ها موظف به اعطای تسهیلات مسکن شوند. باید توجه داشت که این واحدهای نهضت ملی با کیفیت بالا و ارزان‌ به متقاضیان عرضه می‌شود.


وی گفت: پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن در شهر جدید پرند به عنوان  یک نماد جهادی می‌توان معرفی کرد، زیرا این پروژه‌ها در یک سال اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک تحویل متقاضیان نیز خواهد شد.

به گفته صیادی، این واحدهای نهضت ملی به طور کامل تکمیل شده تنها مشکل انشعابات دارد که با هماهنگی‌ سازمان‌های مربوطه این موضوع حل می‌شود و بلافاصله روکش آسفالت محوطه را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره کمبود زمین در این شهر جدید، گفت: حدود ۷۸ هزار نفر متقاضی واجد شرایط داریم که این متقاضیان در استان تهران و شهر جدید پرند ثبت‌نام کردند که پروژه ۳۰ هزار و ۵۰۰ متقاضی شروع به کار شده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها حدود ۲۰ درصد است. البته باید توجه داشت که شهر جدید پرند امکان توسعه ندارد.

همچنین سیاحی - مجری  پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند - در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ۱۴۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی  (ع) در حال ساخت است که از  این تعداد ۴۰۰ واحد همزمان با تکمیل آورده ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی متقاضیان در آستانه تحویل است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه های نهضت ملی مسکن در پرند از خرداد سال گذشته آغاز شده و آماده تحویل است.

سیاحی بیان کرد: پروژه ۱۴۴۰واحدی نهضت ملی مسکن در پرند  شامل بلوک ۱۶ واحدی و بلوک ۲۴ واحدی است و هزینه ساخت این پروژه ها متفاوت است.

پیمانکار این پروژه بیان کرد: زیرساخت های این پروژه ها تکمیل شده و انشعابات گاز و برق وصل شده اما هنوز انشعابات آب و فاضلاب  آنها تکمیل نشده است.

سیاحی درباره متراژ واحدها گفت: متراژ این واحدها بین ۶۴ تا ۹۰ متر است و حدود ۴۰۰ متقاضی آورده ۴۰۰ میلیون تومانی خود را پرداخت و ۲ متقاضی ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند

وی یادآور شد: در صورتی که متقاضیان آورده های خود را پرداخت کرده و دستگاه ها برای پرداخت انشعابات همکاری لازم را داشته باشند به سرعت این پروژه ها تکمیل خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن شهرجدید پرند مسكن اقتصادي ايران خودرو مسكن نهضت ملی مسکن پروژه های نهضت نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند نهضت ملی پروژه ها تکمیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۳۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان