Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی وروانی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح‌های دهه فجر شهر آشتیان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال ۵۸ طرح با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار آشتیان افزود: از این تعداد ۵۱ طرح قابل افتتاح و عملیات اجرایی ۶ طرح نیز آغاز می‌شود که با اجرای این طرح‌ها برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بهره برداری از مرکز جامع سلامت، خانه بهداشت، پل هوایی، طرح‌های عمرانی روستایی، آسفالت و جدول گذاری، ۶ واحد مسکن ملی مددجویی در شهر و روستا، یک واحد مرغداری ۶۰ هزار قطعه‌ای، واحد صنایع فلزی روستایی، احداث شبکه‌های برق هوایی طرح بهارستان، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در روستا، افتتاح چمن ورزشی در روستاهای شهر دلیجان، دیدار با خانواده شهدا تعدادی از طرح‌های مهم قابل افتتاح شهرستان آشتیان در ایام الله دهه فجر است.

کد خبر 6009043

منبع: مهر

کلیدواژه: آشتیان دهه فجر افتتاح طرح عمرانی آیین اعتکاف بوشهر دهه فجر بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تبریز انتخابات مجلس 1402 ایلام خطبه های نماز جمعه اردبیل بارش باران برف روبی سنندج دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه