Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:51:31 GMT

آغاز طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در پرند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۴۱۲۵۲

آغاز طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در پرند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند اظهار کرد: طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در طول سال به‌طور مستمر اجرا می‌شود، اما به دلیل افزایش درخواست‌های شهروندان محترم این طرح به طور ضربتی و با ۴ اکیپ از صبح امروز دوشنبه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷۰ سگ بلاصاحب از سطح شهر پرند جمع‌آوری شده است، افزود: سگ‌های بلاصاحب پس از جمع‌آوری به کمپ نگهداری منتقل شده و مورد غربالگری، واکیسناسیون و حدالامکان عقیم‌سازی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فیلم| جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در پرند

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به لزوم همکاری شهروندان و حامیان حیوانات در این طرح، عنوان کرد: محل نگهداری سگ‌های بی‌پناه در پرند ظرفیت کافی برای ساماندهی تعداد زیاد آن‌ها را ندارد و باید در این خصوص فکری اساسی شود.

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب یک مطالبه عمومی در پرند به شمار می‌رود و از همین رو معاونت خدمات شهری با افزایش تعداد اکیپ‌های خود با جدیت این مطالبه را پیگیری و اجرا می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده سگ‌های بلاصاحب و مزاحمت آن‌ها با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا مراحل جمع‌آوری و ساماندهی آن‌ها از طریق پیمانکار مربوطه به سرعت انجام پذیرد.

لازم به ذکر است که ساکنان پرند بارها با ثبت پویش در سامانه فارس من خبرگزاری فارس از مسئوولان شهری و شهرستانی درخواست جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را مطالبه کرده‌اند. 

 

فیلم| جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در پرند
 

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری پرند سگ ولگرد جمع آوری سگ سگ های بلاصاحب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۴۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • حمله سگ بلاصاحب به پسر ۱۲ ساله در کرج
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس