Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد از ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، در ۸ سینمای شهر و یک سینما در محدوده طرقبه و شاندیز آغاز به‌کار می‌کند. - اخبار استانها -

محمد حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در مشهد در 8 سینمای مشهد و سینما ویلاژ توریست طرقبه فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بر این اساس سینماهای هویزه، مهر کوهسنگی، اطلس، سیمرغ، برفی، پارک بازار، گلشن در مشهد و سینما ویلاژ توریست طرقبه و شاندیز میزبانی از این رویداد را بر عهده دارند.

حسین زاده تصریح کرد:همچنین سینما آفریقا به عنوان سینمای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است. بلیت فیلم‌های بیست و یکمین جشنواره فجر مشهد به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک و گیشه هفت به فروش می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: علاقمندان می‌توانند بلیت فیلم‌های بیست و یکمین جشنواره فجر مشهد را به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت، ایران‌تیک، گیشه هفت و سینما تیکت خریداری کنند.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیست و یکمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۶۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد