Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از افتتاح ۱۲۹ پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این شهرستان با هزینه‌کرد ۳۶۸ میلیارد تومانی خبر داد.

محمد ادیب‌رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ۱۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۶۷ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان در شهرستان بوئین زهرا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح این ۱۲۹ پروژه که در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی می‌باشند، زمینه اشتغال ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۳۳ نفر بصورت غیر مستقیم در سطح این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه در شهرستان همواره توجه به عدالت بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

ادیب‌رامندی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: انتخابات اسفندماه مهمترین مسئله کشور است و همه ما وظیفه داریم در جهت امیدآفرینی و تلاش برای مشارکت حداکثری گام برداریم.

وی اضافه کرد: مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور غرور آفرین خویش پای صندوقهای رأی، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

کد خبر 725129

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دهه فجر شهرستان بوئین زهرا افتتاح پروژه استان قزوین افتتاح طرح های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۶۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا