Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروند خبرنگار ما از اهالی مسکن مهر پرند با ارسال پیامی از نبود برق در این منطقه با گذشت ۱۳ سال گلایه کرده است و خواستار پیگیری موضوع و پاسخگویی رییس عمران پرند شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار :

سلام عرض خدمت خبرگزاری صدا سیما .ما اهالی مسکن مهر پرند هستیم در هسا ۳ همسایگان این چند وقت برای شما پیام فرستاند به دلیل نبود برق وعده امروز فردا میدهند واقعا جای شرم دارد برای مسئول عمران پرند که بعد از ۱۳ سال از مردم و قشر زحمت کش جامعه طلب کار میباشند که چرا اینقدر پیگیر هستید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال بنده این است ایا ۱۳ سال به نظر رئیس عمران کافی نیست؟چرا پروزه ایی که اماده است و فقط برق ندارد باید منتظر امروز فردای شما باشد.کارت قسط به خانه ای که تحویل نشده صادر شده و داریم قسط میدیم .ما هسا ۳ بلوک ۴۹۹ هستیم از همسایگان ما هم به شما گزارش فرستاند که خواهش میکنیم پیگیر باشید اینا که جواب ما را نمی دهند.اداره برق هم رفتیم میگویند پول ما را عمران پرند نمیدهد ما شدیم بازیچه این دوستان .فقط ظاهر سازی وقتی کسی عملکرد عمران پرند از وزارت خانه پیگیر نباشه این میشه کار مردم اقای رئیس عمران پرند کجایی شما؟؟؟؟؟

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عمران پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۸۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان ؛طرح شمیم خدمت و پلیس پاسخگو برای رسیدگی و بررسی مشکلات مردم در  مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر خرم آباد بر گرار شد .
همچنین در حاشیه  این طرح ، با کمک تیم پزشکی درمانگاه فدک به مردم این منطقه خدمات رایگان پزشکی ارائه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی