Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:03:38 GMT

موانع واگذاری ناحیه صنعتی چورزق برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۸۵۳۹۰

موانع واگذاری ناحیه صنعتی چورزق برطرف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر دوشنبه در پنجمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان طارم، از محدوده تعیین شده برای احداث ناحیه صنعتی چورزق بازدید کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هدف از حضور در این منطقه، باز کردن گره مسائل مربوط به واگذاری زمین مورد نیاز ناحیه صنعتی چورزق است، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که تا به امروز در این خصوص انجام شده است، امیدواریم تا سوم خردادماه سال آینده عملیات اجرایی تأمین زیرساخت‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان طارم نیز در ادامه این بازدید با یادآوری اینکه این منطقه دارای یک شهرک و یک ناحیه صنعتی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از دغدغه‌های ما در شهرک و ناحیه صنعتی، محدودیت زمین در این محدوده است.

رضا انبارلو با اشاره به اینکه تأسیس ناحیه صنعتی چورزق که امروز مورد بازدید نماینده عالی دولت در استان قرار گرفت، از یک دهه گذشته آغاز شده اما تا به امروز به نتیجه مطلوب نرسیده است، عنوان کرد: بی‌شک مشکل محدودیت زمین برای واگذاری به سرمایه‌گذاران نیز با راه‌اندازی این ناحیه صنعتی مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طارم یکی از مناطقی است که به واسطه برخورداری از تولیدات کشاورزی، می‌تواند یکی از قطب‌های این صنعت در استان باشد، افزود: یکی از سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند در ناحیه صنعتی چورزق، مربوط به فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی به ویژه زیتون است که مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6015217

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان ناحیه صنعتی محسن افشارچی دهه فجر بارش برف بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه ایلام تبریز انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل مشهد خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس 1402 سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۸۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

به گزارش قدس خراسان، «من ساکن بولوار توس هستم و برای فرزند شیرخوارم از بهداشت همین جا شیرخشک یارانه‌ای دریافت می‌کنم اما الان یک ماه است خبری از شیر خشک نیست و بهداشت هم می‌گوید نداریم. من دارم با بدبختی می‌گردم که هر جا شیر خشک قیمتش ارزون است بخرم. سه‌شنبه هم دوباره رفتم بهداشت می‌گویند خبری نیست، معلوم نیست کی بیاورند. تو را به خدا مسئولان کاری بکنند، بچه‌ام شیر ندارد. تا کی منتظر باشم؟» این نوشته، یک نمونه از پیام‌های مردمی درخصوص کمبود شیرخشک یارانه‌ای است که به تحریریه روزنامه قدس رسید و ما برای پیگیری پاسخش به سراغ دانشگاه علوم پزشکی مشهد رفتیم.

 مدیر جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص به خبرنگار قدس خراسان گفت: بحث شیرخشک‌های یارانه‌ای تابع قانون تغذیه با شیر مادر است، یعنی شیرخوارانی که در مراجعه به خانه‌های بهداشت مشخص شود شیر مادر برایشان کافی نیست برایشان کوپن شیرخشک یارانه‌ای صادر می‌شود.

محمد احمدیان ادامه داد: در یک مقطع زمانی، در سطح کشور ورودی شیرخشک‌های یارانه‌ای به استان‌ها نصف میزان نیاز بود، با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و مشکل تولید در کارخانه‌ها هم حل شد، سهمیه را افزایش دادند و تا زمانی که سهمیه جدید به دست ما برسد، یک ماه زمان می‌برد.

معصومه مؤمنیان

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو