Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:46:55 GMT

دستگیری باند سارقان کابل برق در صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۶۹۷۰۱۴

دستگیری باند سارقان کابل برق در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق با اعتراف به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پاسگاه انتظامی هنده‌خاله با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، اعضای باند سه‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یک سارقان ۲۸ و دو سارق ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشارکت شهروندان و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، تصریح کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کد خبر 726230

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گيلان صومعه سرا انهدام باند سارقان پلیس کشف سرقت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صومعه سرا کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۹۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل از یک شرکت در سطح شهرستان کاشمر، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بررسی سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات میدانی، به سرنخ‌هایی از خرید و فروش اموال مسروقه در یک انبار ضایعات در حاشیه شهر کاشمر دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل؛ ۲۰۰ کیلوگرم سیم و کابل مسی و ۲۰ عدد کنتور آب را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از انجام بازجویی‌های فنی پلیس به خرید اموال سرقتی از متهمان به سرقت اعتراف کرد.

مشهدی تصریح کرد: با دستگیری این متهم تاکنون ۴۵ فقره سرقت از اماکن دولتی کشف شده است و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6100436

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان