Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:49:09 GMT

۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیر و کارزین

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۰۵۷۴۸

۳۵ مصوبه ره‌آورد سفر استاندار فارس به قیر و کارزین

ایسنا/فارس استاندار فارس در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود امروز، ۱۸ بهمن به شهرستان قیر و کارزین سفر کرد و با شرکت در شورای اداری شهرستان ۳۵ مصوبه را برای پیشرفت شهرستان به تصویب رساند.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از ۲۱ مصوبه سفر اول به شهرستان قیر و کارزین اجرایی شده است؛ باقی مانده مصوبات نیز فاصله چندانی تا اجرایی شدن ندارد و امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این مصوبات تکمیل و در خدمت مردم شریف شهرستان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس در ادامه با اشاره به این که در سفر امروز به قیروکارزین، برای توسعه و تامین رفاه مردم شهرستان، ۳۵ مصوبه جدید اتخاذ شده است، افزود: شهرستان قیروکارزین استعداد خوبی برای تولید محصولات کشاورزی، باغی و هم چنین صنایع تبدیلی دارد؛ در این زمینه مصوبات خوبی داشتیم تا شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان و هم چنین رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.

وی به مصوبات متعدد برای تامین آب کشاورزی نیز تاکید کرد و از درخواست جدی مردم این شهرستان در این زمینه سخن گفت و ادامه داد: در سفر امروز به این شهرستان، کلنگ پایاب منطقه قیر و امام شهر بر زمین زده می‌شود و این اقدام نیز برای شهر افزر هم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

ایمانیه به راه‌های مواصلاتی شهرستان هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نمی‌خواهیم شهرستان، در بن‌بست باشد تصمیماتی گرفتیم و تدابیری اتخاذ شد تا شهرستان از مسیرهای مختلف به برخی نقاط از جمله خنج، عسلویه و شیراز متصل شود.

رئیس شورای توسعه و برنامه استان فارس در ادامه به موضوع بهداشت و درمان شهرستان اشاره و از تدابیر اتخاذ شده برای افزایش پزشکان متخصص بیمارستان خبر داد و افزود: بیمارستان امام محمدباقر(ع) شهرستان، احتیاج به توسعه داشت که با آغاز به اجرای آن، تا الان ۷۵ درصد پیشرفت حاصل شده است و امیدواریم با تصمیمات امروز تامین اعتبار لازم صورت می پذیرد و این بیمارستان تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه از لحاظ اعتبار اختصاصی ویژه مسائل مرتبط با عشایر غیور و ایل‌راه‌ها خبر داد و افزود: یک تصمیم کلی با همکاری قرارگاه امام مجتبی(ع) و بسیج سازندگی گرفتیم و اعتبار خوبی هم در سال ۱۴۰۳ برای آن لحاظ شده است که عمدتا در ۴ حوزه تامین آب، ایل‌راه‌ها، خانه های بهداشت و مدارس عشایری لحاظ می‌شود.

وی به بازدید خود از یک واحد تولیدی هم اشاره کرد و گفت: با همراهی دادستان استان، بازدیدی از یک واحد تولیدی داشتیم و امیدواریم با بازشدن گره مشکل این واحد، ۳۰۰ اشتغال در این کارخانه ایجاد شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، در پایان سفر یک روزه استاندار فارس، کلنگ احداث ۲۳۶ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن شهر قیر بر زمین زده و همچنین پروژه های قابل افتتاح شهرداری امام شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استاندار فارس دهه فجر 1402 استانی اجتماعی دهه فجر 1402 استانی اقتصادی انتخابات ۱۴۰۲ استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۰۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، هنرپیشه کارشناس هواشناسی فارس اعلام کرد : بارش های رگباری تا عصر فردا در برخی مناطق استان فارس ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان