Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:55:38 GMT

بهره برداری از زیر گذر متوسلیان-باغستان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۰۷۳۳۴

بهره برداری از زیر گذر متوسلیان-باغستان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا فخاری، استاندار تهران در آیین بهره برداری از زیرگذر متوسلیان- باغستان که ظهر امروز -چهارشنبه ۱۸ بهمن- همزمان با پویش امید و افتخار برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقدامی که سالها انجام نشده بود و مردم را دچار مشکل کرده بود، امروز با همت شهرداری فتح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پنج ماه پیش به شهردار تهران اعلام کردم که این نقطه، محل تلاقی گرفتاری‌های ترافیکی شده و ایشان با پیگیری کار را جلو انداخت؛ خدمت به مردم نعمت بزرگی است و این نصیب شهرداری شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه اسلام دین عزت و انقلاب ما مدیون بعثت پیامبر است از دست اندرکاران پروژه زیرگذر متوسلیان- باغستان پروژه قدردانی کرد.

 

ایجاد دسترسی راستگرد متوسلیان شرق؛ سال آینده

در ادامه این برنامه محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ گفت: پروژه زیرگذر متوسلیان-باغستان به دلیل ضرورت دسترسی شهرهای اطراف تهران مانند شهریار و ملارد اهمیت دارد. ارتباط شهرهای اقماری به تهران موضوع مهمی است و شهردار تهران بر ضرورت ارتباط ایمن به تهران تاکید دارد.

وی گفت: پروژه‌های دیگر مانند اندیشه- متوسلیان شرق در دست بررسی قرار دارد؛ همچنین فاز دوم این پروژه که دسترسی جنوب به غرب باغستان-شهید متوسلیان است، همزمان با افتتاح زیرگذر امروز کلنگ زنی می‌شود.

پوریافر با بیان اینکه منطقه ۲۱ منطقه‌ای مرزی است و بیش از یک میلیون جمعیت، از این منطقه به سمت تهران تردد می کنند، خاطرنشان کرد: دسترسی مهم دیگر، محور اندیشه به متوسلیان شرق است که رفع معارض آن چندین و چندسال روی زمین مانده بوده است، این در حالی است که ترافیک این معبر به میدان آزادی می رسد. برنامه سال آینده ما دسترسی راستگرد این بزرگراه است.

وی ادامه داد: طرح دسترسی‌های مهم دیگر مثل بلوار ایران‌خودرو به بزرگراه شهید فهمیده آماده شده و با بهره‌برداری از این طرح دسترسی جنوب به شمال به منطقه ۲۲ و بزرگراه شهید فهمیده آسان می شود.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به برنامه توسعه‌ای حمل و نقل عمومی گفت: ساخت خط ۱۱ مترو نیز به زودی شروع می‌شود و سه ایستگاه از این‌ محدوده عبور می‌کند. برای خط ۱۰ نیز زمینی در بزرگراه شهید لشگری در اختیار مترو گذاشته شده و با این اقدام منطقه را تحت پوشش مترو قرار می دهیم.

پوریافر خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت های دیگر مانند فرهنگی و ورزشی نیز تحولات خوبی در منطقه رخ داده و ۱۳ مجموعه ورزشی در این منطقه اورهال یا افتتاح شدند.

وی در پایان تاکید کرد: کمبود آب از مشکلات مهم این منطقه است و با همکاری وزارت نیرو قرار است تا دو تصفیه خانه در منطقه راه‌اندازی شود.

 

پل حافظ نوروز ۱۴۰۳ جمع‌آوری نمی‌شود

در دیگر بخش این برنامه هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران درباره احداث زیرگذر واقع در محدوده میدان سپاه و مسیر غرب به شمال گفت: امکان‌سنجی این طرح انجام شده و در صورت مصوب شدن در شورا اجرایی می‌شود. این طرح سال آینده با رفع معارضین احداث خواهد شد.

حق‌بین در خصوص پروژه های که قرار است به زودی احداث شود، گفت: پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه ۱۵ ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود. تقاطع کنارگذر کندرو شمال بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ نیز طی دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد که پروژه ای اثرگذار است. همچنین فاز دیگر بزرگراه نواب-تندگویان به‌زودی آغاز خواهد شد و تا قبل از شروع سال آینده زیرگذر آن را افتتاح می کنیم. تقاطع بزرگراه همت- شهران نیز از دیگر پروژه‌هاست که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. عرشه فلزی آن نصب شده اما برودت هوا باعث تاخیر در پروژه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جمع‌آوری پل حافظ نیز گفت: پل حافظ قطعاً در نوروز ۱۴۰۳ جمع‌آوری نخواهد شد و باید جمع‌آوری آن را امکان‌سنجی کنیم. جلسات مربوط به جمع‌آوری آن برگزار شده و به این نتیجه رسیدیم که جمع آوری باید با جایگزینی زیرگذر همراه باشد. بنابراین فعلا باید به سمت مقاوم‌سازی حرکت کنیم. 

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا فخاری بهره برداری سال آینده جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۰۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم