Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد مهدی فداکار در مراسم افتتاح پل دوم جنگل‌آباد با تبریک عید مبعث و دهه مبارکه فجر اظهار داشت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولتی مردم‌دار و میدان‌دار است و مدیران دولت سیزدهم با شناسایی مشکلات مردم به دور از تشریفات، خدمات صادقانه، جهادی و شبانه‌روزی ارائه می‌کنند.

استاندار کرمان با تقدیر از اقدامات انجام شده مسؤولان استان برای حل مشکلات مردم خاطر نشان کرد: افتتاح پل دوم جنگل‌آباد یکی از اقدامات مفید مجموعه وزارت راه‌وشهرسازی برای حل مشکلات مردم است و گره ترافیکی این محور مواصلاتی و کلیدی با افتتاح این پل مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب کرمان نیز در این مراسم با تقدیر از پیگیری‌های استاندار کرمان برای تسریع در اتمام این پروژه افزود: با افتتاح این پل، گره ترافیکی بزرگی که در ایام مختلف بویژه در فصل برداشت محصولات کشاورزی شاهد آن بودیم مرتفع و عبور و مرور در این محور بدون ترافیک انجام خواهد شد.

ابراهیم امیری با بیان طول ۲۰۴ متری پل دوم جنگل‌آباد گفت: برای بهره‌برداری از پل دوم سرجاز ۳۰۰ میلیارد ریال و باند دوم جنگل آباد ۶۵۰ میلیارد از اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی که عملیات اجرایی آنها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است خاطر نشان کرد: قطعه چهارم بزرگرراه رودبار جنوب – بهادرآباد با اعتبار ۷۴۰ میلیارد ریالی، باند دوم محور جیرفت به میانچیل با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریالی و باند دوم محور بلوک به فاریاب با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۷ / ش

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان اخبار کرمان جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک سنگین گزارش شده است.

معصومی از بارش باران در محور‌های فیروزکوه و محور‌های استان‌های محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد– دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن و بیرجند - شوشود مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی گفت: آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) و محور چالوس (جنوب به شمال) مسدود است و محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا شد.

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه